Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از اختصاص دادن حدود ۹۵۰۰ صندلی برای مردم علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های این جشنواره خبر داد.

قدس آنلاین: عزت‌الله علیزاده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره و ظرفیت در نظر گرفته شده برای مردم بیان کرد: براساس پیش‌بینی انجام شده ظرفیت سینمای مردمی ۱۷ مجموعه با ۳۴ سالن و ۹۵۰۰ صندلی است که این ظرفیت امسال نسبت به سال قبل به اندازه دو هزار صندلی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نمایش مردمی فیلم‌ها در شهرهای دیگر افزود: آنچه اعلام شد فقط مربوط به تهران است و برنامه‌ریزی استان‌ها در خود استان‌ها انجام می‌شود که  در ستاد جشنواره هم پیگیری می‌شود.

وی درباره سهم ارگان‌ها و نهادها نیز توضیح داد: امسال ۲۵ درصد از ظرفیت بلیت‌ها برای گیشه، بین ۱۵ تا ۱۷ درصد برای ارگان‌ها و باقی برای پیش‌فروش از طریق سایت در اختیار مردم خواهد بود. همچنین یک ردیف هم در سینماها در اختیار صاحبان آثار و سینما قرار می‌گیرد.

علیزاده تاکید کرد: امسال مطابق دوره‌های قبل، فروش بلیت در گیشه را هم داریم و ظرفیت هم بیشتر شده تا مردم کمتر در صف بمانند. ضمن اینکه بنا به بودن متقاضی، سانس فوق‌العاده هم دایر خواهد شد.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های جشنواره می‌توانند از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه به سایت  www.Fajrticket.ir مراجه کنند و این فرصت تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

پیش‌تر اعلام شده بود هر شخص مجاز است تا با کد ملی خود، دو سری بلیت از طریق سامانه پیش‌خرید کند ولی با انتشار سه جدول سینمای ایران ۱، ۲ و ۳ هر شخص می‌تواند چهار سری بلیت یعنی دو جدول کامل تهیه کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت،  خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت