Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروازهای فرودگاه بجنورد به دلیل دید کم خلبان در فاینال باند فرودگاه٬ لغو شده و پرواز امروز تهران به بجنورد٬ در آسمان فرودگاه بجنورد به مهرآباد بازگشت. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ علی‌رغم شرایط مساعد جوی و حاکم بودن هوای نیمه ابری در فرودگاه بجنورد٬ پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان به شماره 4569  از تهران به مقصد بجنورد٬ به دلیل دید کم خلبان در فاینال باند فرودگاه٬ موفق به نشستن در فرودگاه بجنورد نشد و به تهران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران + عکسپروازهای فرودگاه مشهد برقرار استپرواز خرم‌آباد- مشهد دوباره برقرار شد

سیدمهدی رزاز مدیر فرودگاه بجنورد در توضیح این خبر اظهار داشت: علی‌رغم تلاش سه باره کاپیتان پرواز برای نشستن در باند فرودگاه بجنورد٬ به علت عدم دید کافی خلبان بر باند پرواز٬ موفق به فرود نشد و از روی آسمان فرودگاه بجنورد٬ به فرودگاه مقصد در تهران بازگشت.

وی افزود: امروز هیچ پروازی در فرودگاه بجنورد انجام نمی‌شود و امیدواریم پروازهای فردا برقرار باشد.

به گزارش تسنیم٬ فرودگاه بجنورد از جمله فرودگاه‌های کشور است که در فصول سرد و بارانی سال٬ خلبانان به علت عدم دید کافی در انتهای باند٬ قادر به نشست در باند فرودگاه در هنگام فرود نیستند.

انتهای پیام/312/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول