Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تحرکات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی به‌صورت دقیق بررسی می‌شوند. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور به اقدامات انجام‌شده در راستای برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: مجریان انتخابات در استان سمنان تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری بی‌نقص انتخابات در چارچوب قانون انتخابات را از مهم‌ترین رویکردها و اولویت‌های تیم مدیریتی استان، ستاد انتخابات و هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: در صورت تشخیص هرگونه تخلف انتخاباتی در فضای مجازی و‌ حقیقی در اسرع وقت به مراجع مربوطه گزارش می‌شود.

فخری عنوان کرد: سطح مدیریتی اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌ها نسبت به دوره‌های قبل ارتقا یافته است.

وی افزود: هدف و تلاش بر بهره‌گیری از خدمات بهترین افراد از همه گروه‌ها و سازمان‌ها در هیئت بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌ها بوده است.

انتخابات 98 | 840 شعبه اخذ رأی در استان خراسان شمالی مستقر می‌شونداظهارنظر جدید کدخدایی درباره ردصلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی باید گفت یکی از قوی‌ترین هیئت‌های بازرسی انتخابات، در استان سمنان شکل‌گرفته است.

وی بر رعایت دقیق قانون، حفظ بی‌طرفی، انسجام ملی در جریان انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه