Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:22:13 GMT

افزایش ۶.۵ درصدی شعبات اخذ رای در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۴۴۲

افزایش ۶.۵ درصدی شعبات اخذ رای در استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: امسال در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل شعبات اخذ رای انتخابات نسبت به دوره قبلی ۶.۵ درصد افزایش می‌یابد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی در نشست با خبرگزاری‌های استان اردبیل اظهار داشت: امسال در یازدوهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعبات اخذ رأی در استان اردبیل یک هزار و 316 مورد است که 410 شعبه سیار و مابقی ثابت هستند که این مهم افزایش 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصدی را نشان می‌دهد.

سمنان| تحرکات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شوداستاندار کهگیلویه و بویراحمد: در انتخابات جز منافع جمهوری اسلامی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیمنتایج قطعی اسامی داوطلبین انتخابات در استان مرکزی 22 بهمن ماه اعلام می‌شود
وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل بیش از 20 هزار نفر در برگزاری این انتخابات مشارکت می‌کنند افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان اردبیل انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: تاکنون 28 داوطلب از حوزه انتخابی استان اردبیل انصراف، 27 نامزد عدم احراز، 91 نفر رد صلاحیت و 95 داوطلب نیز تایید صلاحیت شدند و لیست قطعی و نهایی رد و تایید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 22 بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

ندایی افزود: زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز 24 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و روند انتخابات در استان اردبیل به‌صورت منظم در حال پیگیری و برگزاری است.

انتهای پیام/141/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳