Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:07:10 GMT

راهپیمایی صدها نفر از فعالان محیط زیستی در سوئیس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۵۴۰

راهپیمایی صدها نفر از فعالان محیط زیستی در سوئیس

صدها نفر از فعالان محیط زیستی برای رساندن صدای خود به سران شرکت‌کننده در نشست مجمع جهانی اقتصاد، در سوئیس راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، صدها نفر از فعالان محیط زیست از روز گذشته (یکشنبه) راهپیمایی سه روزه‌ای را آغاز کردند تا صدای خود را به سران شرکت‌کننده در پنجاهمین نشست مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان محیط زیستی با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون "بحران اقلیمی: ناکامی اقتصاد جهانی" از رهبران سیاسی و اقتصادی درخواست کردند تا به مسئولیت‌های خود درباره مسئله آب و هوایی عمل کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته فعالان محیط زیستی بحث بحران اقلیمی موضوع مهمی است و باید از موضوعات اصلی مطرح در این نشست قلمداد شده و به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپيمايي بحران اقلیمی داووس سوييس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین