Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:56:03 GMT

خمینی شهر کمبود فضای ورزشی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۷۰۴

خمینی شهر کمبود فضای ورزشی دارد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر گفت: در شهرستان خمینی‌شهر با کمبود فضای ورزشی مواجهیم و با توجه به جمعیت بالای شهرستان راهی نداریم جز این که فضای ورزشی را در شهرستان گسترش دهیم.

عباس مرادیان شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و هیئت‌های برتر شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: با همکاری و مساعدت هیئت‌های ورزشی و تعامل با استان اولویت‌هایی را مبنا قرار دادیم که بر اساس این مستندات و تحلیل‌ها توانسته‌ایم گام خوبی در راستای ارتقا جایگاه ورزش شهرستان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سه اولویت در رأس برنامه‌های این اداره قرار دارد، افزود: اولین اولویت بحث آموزش و تربیت نیروها و منابع انسانی است. در حوزه آموزش تعداد زیادی از جوانان ورزشکار خمینی‌شهر بحث علمی کردن ورزش را دنبال می‌کنند که بازخورد آن را نیز در میادین ورزشی شاهدیم.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر در مورد دومین اولویت اظهار کرد: دومین اولویت ورزش شهرستان ارائه آمار و اطلاعات است که خوشبختانه همکاری و تعامل با مرکز استان از لحاظ نرم افزاری و سخت‌افزاری اقدامات خوبی انجام داده‌ایم. در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۵ بیشترین شاخص‌ها به صورت کیفی بوده است و بعد آن در سال‌های اخیر شاخص‌ها را به سمت کمی پیش برده‌ایم.

مرادیان سومین اولویت این اداره را استفاده از امکانات و زیرساخت‌های شهرستان دانست و افزود: تلاش بر این است که حضور بخش خصوصی را در عرصه‌های ورزشی بیشتر کنیم. امسال صد در صد افزایش سالن‌های ورزشی داشته‌ایم و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا سال آینده تعداد سالن‌های ورزشی به حد استاندارد می‌رسد.

وی پتانسیل خیران را در بحث ورزش قابل توجه دانست و تصریح کرد: سه سالن ورزشی توسط خیران ورزش یار خمینی‌شهر احداث شده است، خوشبختانه خیران دغدغه مند ورزش هستند.

مرادیان افزود: در شهرستان با کمبود فضای ورزشی مواجهیم و با توجه به جمعیت بالای شهرستان راهی نداریم جز این‌که فضای ورزشی را در شهرستان گسترش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر درباره گروه همیاران ورزش خمینی‌شهر، گفت: امروز گروه‌های داوطلب در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور دارند. تعدادی از جوانان این شهر در قالب همیاران ورزش گروهی را تشکیل داده‌اند و در این گروه علاقه‌مندان ورزش حضور دارند و این گروه یک نسخه آزمایشی از آینده  هیئت‌های ورزشی است.

در این همایش از ورزشکاران و قهرمانان مدال‌آور برون‌مرزی شهرستان خمینی‌شهر و هیئت‌های برتر سال ۱۳۹۷ تجلیل شد. بر این اساس از فاطمه جزینی، علی شکروی، محمد علی مجیری، زهرا بت شکن، مهدی خانی، مینا پناهی و منیژه پناهی در رشته ووشو، محمد مشهدیان و مهرداد مرادی در رشته دو و میدانی نابینایان و کم بینایان، امید کریمی در رشته شطرنج نابینایان و کم بینایان، فاطمه صفاری فرد در رشته پرتاب وزنه نابینایان و کم بینایان، مژده یاوری، محمد عابدی، نگار روح الهی، مرجان غلامی، سجاد خسروانی،  سبحان خسروانی و سمانه ناظری در رشته اسکیت، احسان جعفری، حمید شریفی، محمدرضا محمودخانی و ابراهیم ملک پور در ورزش‌های رزمی، امیرحسین سالمی و حسین رحمتی در رشته هندبال، علیرضا یاوری در رشته شنا، محمدرضا خانی و علی توکلی در رشته تکواندو، فاطمه براتی در رشته فوتبال، امید طاهری در رشته تیراندازی با کمان و حسین مکاریان در رشته بسکتبال تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرانه فضای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال