Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:35:02 GMT

انفجار مرگبار لوله آب‌ در یک هتل روسیه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۹۸۰۲

انفجار مرگبار لوله آب‌ در یک هتل روسیه

مقامات روسی از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن دست‌کم سه نفر دیگر در پی انفجار شبانه لوله آب گرم در زیرزمین یک هتل و جاری شدن آب جوش در اتاق‌های زیرین هتل خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به دنبال وقوع این حادثه در مینی هتل "کارامل" که در زیرزمین یک ساختمان مسکونی واقع شده است، سه نفر نیز دچار سوختگی‌های شدید ناشی از آب جوش شدند که به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران بازپرس، یک پرونده کیفری مبنی بر عدم رعایت الزامات ایمنی، علیه مسوولان این هتل گشوده و بازرسان قانونی معاینات لازم را صورت داده و شواهد ایمنی در محل حادثه را بررسی کرده‌اند.

بنا بر گزارش رویترز،  هزینه یک اتاق دو نفره در مینی هتل "کارامل" برای هر شب ۱۱۷۰ روبل (۱۹ دلار) محاسبه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز