Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن در مسابقه نفس های طلایی دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان شامل چند نفس طلایی پخش می شود. هریک از قاریان و علاقه مندان می توانند یکی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا کنند و از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است هر ماه شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر اهدا شود که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمام شرکت کنندگان انتخاب خواهد شد. همچنین داوری شرکت کنندگان در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال انجام می شود که متناسب با میزان شرکت کننده، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

این مسابقه در قالب میان برنامه در فواصل برنامه های رادیو قرآن هر روز پخش می شود و چنانچه علاقمندان هر دو بخش را تقلید نمایند دو بار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشان radioquran.ir مراجعه کنند.

یکی از شیوه های تلاوت، تلاوت تقلیدی است که طی آن قاری تلاش می کند همچون استاد به هنرنمایی در تلاوت قرآن بپردازد، معمولا از اساتید تلاوت مصری در این تلاوت ها مانند عبدالباسط، منشاوی و شحاط انور استفاده می شود.   

برچسب‌ها رادیو قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رادیو قرآن کریم رادیو قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز