Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@05:07:56 GMT

واکنش رئیس پلیس پایتخت به تصمیم AFC

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۰۵۳

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نشست خبری همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید با بیان این مطلب که این همایش با حضور رئیس قوه قضائیه، جمعی از وزرا و دست اندرکاران بخش اقتصاد در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، به هدف اصلی این همایش پرداخت و اظهار داشت:‌ این همایش به منظور پیاده سازی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و هدف از اجرای این همایش بررسی اقداماتی است که پلیس باید برای رونق تولید انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر این مطلب که تمام قشرها باید برای ایجاد امنیت نقش آفرینی می‌کنند تصریح کرد: پلیس در برخورد با افرادی که فضای اقتصادی را آلوده می‌کند اقدامات جدی انجام می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص موضع مسئولان AFC برای عدم برگزاری مسابقات فوتبال در ایران اعلام کرد: به عنوان مسئول امنیت پایتخت می‌گویم که حرف مسئولان AFC در عدم برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ایران، بسیار اشتباه، غیرقابل قبول و کذب است. چرا که هم فضای کشور و هم فضای پایتخت و هم محیط‌هایی که مسابقات در آن برگزار می‌شود کاملا امن است.

سردار رحیمی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه مسئولان ورزشی از این تهمت ناروا دفاع کنند، ادامه داد: از موضع‌گیری قاطع وزارت ورزش، و 4 باشگاه ورزشی در این راستا حمایت می‌کنیم. چرا که دشمن با شانتاژ خبری به دنبال بمباران تبلیغاتی است و در پایتخت امنیت خوب و بی‌نظیری برقرار است. 

وی به اقدامات دیگر پلیس اشاره و بیان داشت: همکاری با دولت، بانک مرکزی و برخورد با دلالان ارزی در اولویت پلیس است. در همین راستا تعدادی از صرافی‌های پلمب شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت گفت:‌برخورد با قاچاقچیان کالا در همه بخش‌ها توسط پلیس در دستور کار است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی