Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر در حاشیه مجمع چهل و هفتم کمیته ملی المپیک گفت: موضع ورزش کشور در قبال تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا به جا و منطقی است و باید جلوی ظلم قرار بگیریم.

پولادگر گفت: در این آشفته بازار بین المللی باید از حق خودمان در ورزش دفاع کنیم و مسیر فعلی هم درست است نباید کم بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر در خصوص پیوستن کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندوی آلمان گفت: از لحاظ قانونی چنین چیزی نیست چرا که برای عضویت در تیم ملی جدید باید سه سال از عضویتش در تیم ملی قبلی گذشته باشد بنابراین آنچه در رسانه‌ها می‌خوانیم ناشی از عدم اطلاع از قوانین است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو محمد پولادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • فقط مارکو رویس از فینال ومبلی باقی ماند!
  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • ارتش آلمان حضور نظامی در اقیانوس هند و آرام را تقویت می‌کند
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست