Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اصفهان گفت: لیست نهایی داوطلبانی که می توانند در عرصه انتخابات شرکت و به رقابت بپردازند تا چند روز آینده، در زمان قانونی مقرر مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حسین سیستانی در نشست مشترک مسئولین ستادهای 19گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی و هیئت اجرایی شهرستان، اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات، از جمله منتخبان مردم هستند، که در انجام امور مربوطه و وظایف محوله همکاری و همراهی متعهدانه و دلسوزانه ای داشتند و وجود آنان به روند توأم با سلامت و صلابت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار اصفهان افزود: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همه اقشار و آحاد مردم مهیاست که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده همه دست اندرکاران انتخابات تلقی می شود.

سیستانی با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان دارای 904 شعبه اخذ رأی است، اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رأی، 789 شعبه در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، 111 شعبه در 5 بخش دیگر شهرستان و 4 شعبه اخذ رأی نیز متعلق به اقلیت های دینی (ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان) است.

وی با اشاره به نام نویسی 475 داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، عنوان کرد: از این تعداد، پس از انصراف، عدم احراز و رد صلاحیت داوطلبان، صلاحیت 95 داوطلب تاکنون تأیید شده که لیست نهایی داوطلبانی که می توانند در عرصه انتخابات شرکت و به رقابت بپردازند تا چند روز آینده، در زمان قانونی مقرر مشخص و اعلام خواهد شد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات باید هشت اصل مهم را در برگزاری انتخابات، سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: قانون گرایی و حرکت بر مدار قانون، برنامه ریزی، توجه به مدیریت دانش انتخابات، مستندسازی، سلامت انتخابات، عدالت و شفافیت انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات، از جمله اصول مهمی است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید مورد توجه قرار دهند.

سیستانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی خوب دست اندرکاران انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند