Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@20:31:51 GMT

بهای جهانی امروز طلا ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۳۵۶

در حالی که انتشار آمار‌های قوی از اقتصاد آمریکا موجب افزایش اشتهای سرمایه گذاران برای حضور در بازار‌های پرریسک شده و به جذابیت برای طلا برای سرمایه گذاری آسیب زده است، قیمت طلا امروز نوسان محدودی را شاهد بود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 1559 دلار و 49 سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

07 درصد افت داشت و به 1559 دلار و 20 سنت رسید.

به دنبال تداوم رشد شاخص ها در بورس وال استریت و آمارهای مثبت از اقتصاد آمریکا، ارزش سهام در بازارهای آسیایی به نزدیکی بالاترین رقم 20 ماه گذشته رسید.

روز جمعه آمارها نشان داد که میزان ساخت مسکن در آمریکا در ماه گذشته میلادی به بالاترین رقم در طی 13 سال گذشته رسیده و میزان تولید در کارخانجات این کشور برای دومین ماه متوالی رشد داشته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه تلاش کرد به کشاورزان و دامداران آمریکایی که از جنگ تعرفه ای با چین متضرر شده اند اطمینان دهد که توافق تجاری ای که وی با پکن امضا کرده منجر به خرید حجم قابل توجهی از محصولات آمریکایی توسط شرکت های چینی خواهد شد.

لیو هه، معاون نخست وزیر چین گفته فاز نخست توافق تجاری که بین پکن و واشنگتن امضا شده وضعیت مفیدی را برای آینده روابط آمریکا و چین پدید آورده است.

پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا روز جمعه گفت، به رغم عوامل منفی ای نظیر کند شدن رشد اقتصاد جهانی و عدم قطعیت در عرصه تجارت، تقویت بازار کار آمریکا موجب تقویت اعتماد مصرف کننده و رشد اقتصاد این کشور شده است.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه با 2.20 درصد افزایش به 898.82 تن رسید.

 

بانکداری ایده آل /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gqb برچسب ها: طلا ، طلای جهانی ، اونس طلا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: طلا طلای جهانی اونس طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه

«بورگه برنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و چندین مقام بین‌المللی این هفته برای گفتگو‌هایی پیرامون آتش‌بس غزه که در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد برگزار می‌شود، در ریاض حضور خواهند یافت.

به گزارش رویترز، این مقام نروژی در یک کنفرانس خبری گفت: «ما بازیگران کلیدی را در حال حاضر در ریاض داریم و امیدواریم که گفتگو‌ها بتواند به آشتی و صلح منجر شود». 

رئیس مجمع جهانی اقتصاد همچنین از حضور وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر قطر، وزیر خارجه عربستان، ولیعهد عمان و مقامات بحرینی در این نشست خبر داد. به گفته او، وزیر خارجه مصر نیز در ریاض حضور خواهد داشت تا مقامات را در مورد رخداد‌های مذاکرات آتش‌بس مطلع کند.

پس از ۶ ماه جنگ علیه غزه که طی آن بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده و اکثر زیرساخت‌های این منطقه تخریب شده است، مذاکرات آتش‌بس همچنان در بن‌بست باقی مانده است. گفته شده یک هیئت مصری روز گذشته برای گفتگو با سران صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و به دنبال راهی برای از سرگیری مذاکرات است. 

مقامات حماس همچنان بر خواسته‌های خود پایبند هستند و می‌گویند هرگونه آتش‌بس باید دائمی باشد و طی آن نیرو‌های اشغالگر به طور کلی از نوار غزه خارج شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد