Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس اظهار کرد، نظامیان کشورش می‌توانند در صورتی که در لیبی طرح آتش‌بس پیشنهادی برقرار شود به منظور انجام ماموریت صلحبانی عازم این کشور شوند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آلمان اخیرا میزبان مذاکراتی میان دو طرف اصلی درگیری داخلی در لیبی با حضور نمایندگان بازیگران بین المللی در راستای بازیابی ثبات و صلح در این کشور جنگزده و یافتن راه‌حل برای این درگیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سند نهایی توافق شده در جریان کنفرانس مذکور در شهر برلین طی روز یکشنبه، اشاره به موضوع یک نیروی ناظر بر صلح نشد اما به موضوع کمیته‌های فنی برای نظارت بر آتش‌بس اشاره کرد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص اینکه آیا نیروهای انگلیسی ممکن است در آینده در لیبی ایفای نقش کنند تاکید کرد: در صورتی که آتش‌بس در آنجا وجود داشته باشد البته چنین اتفاقی ممکن است. این زمینه وجود دارد که ما بتوانیم در لیبی کاری را که در انجامش خوب هستیم یعنی اعزام افراد و کارشناسانی به هدف نظارت بر آتش‌بس انجام دهیم. من در حال حاضر شاهد آتش‌بس در لیبی نیستم و امروز استدلال ما این طور است.

نشریه انگلیسی سان گزارش کرد، چنانچه موضوع اعزام ناظران بر آتش‌بس از جانب انگلیس به لیبی مطرح شود، دولت لندن اعلام کرده که اغلب کارشناسان این هیات ناظر از جانب وزارت امور خارجه بوده و تعداد نظامیان عضو این هیات کم خواهد بود.

نخست وزیر انگلیس این اظهار نظر را در پی شرکت در یک نشست اضطراری یک روزه در برلین به هدف برقرار آتش‌بس پایدار در لیبی میان طرفهای درگیر مطرح کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی