Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، «اسدالله بادامچیان»  در پایان نشست دبیران حزب به مواضع سه دولت اروپایی در فعال کردن مکانیزم ماشه اشاره کرد و گفت: سه دولت اروپایی یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان در پیروی از خط ترامپ، خود را به بد مهلکه ای انداخته اند. آنها از خشاب ماشه‌ای یاد می‌کنند که خالی است و از پیمانی یاد می‌کنند که دیگر وجود خارجی ندارد تا به بندهایی از آن استناد کنند و این آمریکا بود که با خروج از برجام، و کشورهای اروپایی با عمل نکردن به تعهدات خود، آن را به باد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیرکل موتلفه اسلامی ادامه داد: آنها برجامی را که امضا کرده بودند، پاره کردند و حالا خیلی مضحک در پی جایگزین کردن توافق ترامپ به جای برجام برآمده‌اند. آیا این سه سیاستمدار اروپایی می‌توانند پاسخ این سئوال را بدهند که اگر برجام ترامپی قرارداد شد و امضا کردند، آیا خود ترامپ یا رییس جمهور بعدی آن را پاره نخواهد کرد؟ و چه اعتمادی به آمریکا است؟

بادامچیان در ادامه افزود: سه دولت انگلیس، فرانسه و آلمان، امتحان خوبی در برجام و روابط با ایران نداده‌اند. آنها استقلال کشورهای خود را نیز در پای ترامپ قربانی کرده‌اند. هرگاه آنها به عنوان یک دولت مستقل و حافظ منافع ملت خودشان ظاهر شدند، می توان مواضع آنها را مورد بررسی قرار داد و اگر آنها بلندگوی تکرار حرفهای ترامپ باشند، ایران اعتنایی به آنها نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: قطعا تشییع باشکوه شهید قاسم سلیمانی و شهید المهندس و یارانشان یک یوم‌الله در تاریخ ملت ما و ملت های منطقه است.  انهدام پایگاه نظامی "عین الاسد" و بازتاب‌های سنگین آن در جهان، یک یوم الله در تاریخ مبارزات رهایی بخش ملت‌ها با آمریکای جهان‌خوار است. همچنین برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و ایراد خطبه‌های تاریخی رهبر معظم انقلاب نیز یک یوم‌الله در تاریخ ایران و جهان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل دقیق سخنان رهبری در نماز جمعه وظیفه و عمل به آنها، تکلیف همگان است، افزود: تجلیل ایشان از ملت بزرگ ایران که برابر قدرت عظیم نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آمریکا و غرب پس از ۴۰ سال نبرد بی‌امان، محکم و استوار ایستاده و «هل من مبارز» می‌طلبد واقعیتی است که استمرار دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: محصول دو خطبه رهبری به‌ویژه خطبه عربی، بیان واقعیت آشکار دولت‌های آمریکا و اروپا برای ملت‌های مسلمان بود و بلافاصله از سوی رسانه های جهان موضوعات آن مورد توجه قرار گرفت و واژه «ترامپ دلقک» را مطرح کردند.

وی افزود: اکنون حکام کاخ سفید در نگاه مردم جهان به عنوان سردمداران تروریسم مطرح هستند و ترامپ اعتراف کرده که او فرمان ترور فرمانده ارشد نظامی یک کشور را در حالی که مهمان کشور دیگری بوده، داده است. مردم جهان پاسخ سئوالی که در ذهن داشتند را دانستند که «تروریسم چیست و تروریسم کیست؟».

بادامچیان با بیان اینکه اکنون مردم جهان آدرس درستی از این مفهوم در ذهن خود دارند، ‌تصریح کرد: چرا که می‌بینند ۸۰ میلیون ایرانی در بدرقه شهید سلیمانی فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و ملت‌های منطقه از او تجلیل کردند و رییس‌جمهوری آمریکا این فرمانده ضدتروریسم را شهید کرده و ایران باید در شورای امنیت و مجامع حقوقی جهان، جنایات ترامپ را پیگیری کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با ترسیم چشم انداز آینده منطقه گفت: منطقه چشم انداز روشنی دارد که منطقه بدون سلطه آمریکا خواهد بود و ملت‌های مسلمان با چشم باز و امیدبخش، تحولات سیاسی و نظامی را در غرب آسیا دنبال خواهند کرد.

وی با تجلیل از شخصیت سردار سلیمانی و ابعاد وجودی به‌ویژه معنوی او اظهار داشت: رهبری از سپاه قدس به عنوان یک سپاه انسانی یاد کرده‌اند که به داد مظلومان در کشورهای اسلامی می‌رسد و یک سپاه بدون مرز با ملیت‌های مختلف و این نشان می دهد که هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان اسلام برخاسته است و هر روز قوی‌تر در معادلات قدرت در جهان، خود را نشان می‌دهد. این قدرت یک تئوری دارد که با «مکتب شهید سلیمانی» تبیین می‌شود.

بادامچیان از حمله به عین‌الاسد به عنوان یوم‌الله شکست هیبت و ابهت آمریکا نام برد و گفت: آمریکایی‌ها از تلفات خود در عین الاسد به تدریج و قطره چکانی پرده بر می‌دارند. ایران و سرتاسر خطوط مقاومت آمادگی دارند تا با هر شرارت تروریستی آمریکا مقابله کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: ملت ما به خوبی ارزش و تأثیر فوق العاده حضورش را در تشییع پیکر شهدای فرودگاه بغداد، در نماز جمعه پرشکوه ۲۷ دی‌ماه، می‌داند و آگاه است که حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ۹۸، زمینه ساز حل مشکلات جاری و رمز پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: مردم در جهت اعتلای اقتدار نظام و تبعیت از تحلیل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشرفت و رفاه همه جانبه، با شور و نشاط در انتخابات مجلس یازدهم شرکت می‌کنند و به فهرستی رأی می‌دهند که ترکیب آن، اعتماد و امید ملت در حل مشکلات و قدرت یابی ارزشگران و یاری ولی امر مسلمین را در پی داشته باشد.

بادامچیان درباره سقوط تلخ و دردناک هواپیمای اوکراینی، با تسلیت مجدد به خانواده های شهدا، از بصیرت داغدیدگان این حادثه قدردانی کرد که منافقین و مزدوران استکبار و غرب را ناامید و رسوا کردند.

برچسب‌ها برجام فرانسه مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی نیروی قدس سپاه پاسداران اسدالله بادامچيان آمریکا آلمان ترامپ حزب موتلفه اسلامی انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام فرانسه مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی نیروی قدس سپاه پاسداران اسدالله بادامچيان آمریکا آلمان ترامپ حزب موتلفه اسلامی انگلستان برجام فرانسه مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی نیروی قدس سپاه پاسداران اسدالله بادامچيان آمریکا آلمان ترامپ حزب موتلفه اسلامی انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار زاهدی و مستشاران ارشد کشورمان در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه طی سخنانی اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

وی افزود: شهید زاهدی فرمانده استوار و اسطوره ماندگار سپاه اسلام و شهید محمد حاج رحیمی یک سردار وارسته نجیب و متواضع و پر تلاش بود.

سردار سلامی ادامه داد: فلسفه و رسالت عمیقی که در ورای شهادت این فرزندان از جان گذشته اسلام‌ وجود دارد رسالتی عظیم در امتداد رسالت انقلابی شکوهمند اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و‌ نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

وی ادامه داد: مرزهایی که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌بخشد هرگز این مرزها سیاست اساسی استکبار در قبال آنها را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام حد و مرزی نمی‌شناسد و مسلمانان را در یک ساختار یکپارچه و پیوسته می‌بیند.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است. نام‌های بلاد اسلامی متوقف کننده سیاست‌هایش نیست و می‌خواهد بر همه مسلمانان سیطره یابد و هویت فرهنگی آنان را مصادره کرده و ثروت آنان را مصادره کند. پس همه مسلمانان در یک کشتی هستیم. اگر دشمن بتواند در یک سرزمین اسلامی رخنه کند این رخنه را توسعه خواهد داد و باید راه تسلط مستکبران مسدود شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، عنوان کرد: ما جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود. سرزمین‌های اسلامی باید میدان جهاد علیه مستکبران باشد چون ما دارای دشمن مشترک و سرنوشت‌ و آرمان مشترک هستیم. نمی‌توانیم جدای از هم زندگی کنیم.

سلامی تصریح کرد: مبارزه چهل و شش ساله انقلاب اسلامی با مستکبران برای این است که سرزمین های اسلامی نباید در احاطه مستکبران باشد. ما باید از سرمایه‌ها و هویت‌های خود دفاع کنیم. وظیفه نیروی قدس پر کردن زوایای نفوذ دشمن به عالم اسلام است. با این کار هم از امنیت ملی کشور خودمان و هم از امنیت و عزت سایر مسلمانان دفاع کرده‌ایم. ارمغان حضور مستکبران در جهان اسلام چیزی جز ویرانی نیست. هرکجا اینها پای گذاشتند فقر و آوارگی و کشتار انجام دادند. اینها فقط می‌توانند قتل عام کنند و پیکر مسلمانان را زیر خروارها آوار دفن کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: این وضعیت برای ما قابل تحمل نیست. به همین دلیل این شهدا وارد میدان شدند. شهید زاهدی چهل و شش سال لباس جهاد را از تن بیرون نیاورد ‌و حتی یک لحظه میدان را ترک نکرد. همانطور که حاج قاسم هم این کار را انجام داد. اینها برای آرامش امت جان و خانواده‌های خود را فدا کردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عمر دشمنان رو به زوال است، گفت: طوفان الاقصی اسراییل را تا مرز مرگ مغزی پیش برد و نشان داد این رژیم چقدر آسیب پذیر و بیت او چقدر عنکبوتی است. آنها فاقد پایداری هستند. منفورترین رژیمی که روی زمین وجود دارد اسراییل و آمریکایی است که از آن دفاع می‌کند. با حمایت نظامی و سیاسی آمریکا و تنفس مصنوعی غرب توانسته به این حیات در آستانه تمام شدنش ادامه دهد.

سردار سلامی ادامه داد: طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره یکی از قدرتهای اطلاعاتی بود اما در ادامه این طوفان سهمگین، وعده صادق ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم سفاک بود و نشان داد پر تراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای عرب در مقابل یک هجوم محدود چقدر شکست پذیر است.

وی تاکید کرد: ما به پایان عمر سیاسی این رژیم نزدیک می‌شویم. امروز جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده است و آمریکا از نظر اخلاقی در جهان ورشکسته است. آمریکا به دروغ میخواهد خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی و رفاه نشان دهد. مارپیچ نزولی قدرت او سالهاست آغاز شده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد