Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@17:38:40 GMT

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را مستحکم کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۵۹۴

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را مستحکم کرد

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود با بیان اینکه شهید سلیمانی جبهه مقاومت را مستحکم کرد، گفت: این شهید و دیگر شهدا، نمونه‌هایی از ایثار، شهادت، فداکاری و دفاع از ارزش‌ها در عصر حاضر هستند.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود امروز، 30 دی‌ماه در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله با اشاره به موضوع ایثار و روحیه جهادی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری، گفت: در این دو هفته اخیر ما انسانی کامل در این راستا را از دست دادیم که خود نمونه‌ای کامل از ایثار و از خودگذشتگی و اطاعت‌پذیری از ولایت بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید زنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سردار سلیمانی جا مانده از خیل شهدای دوران دفاع مقدس بود و ذخیره‌ای برای انقلاب که باید می‌ماند تا جبهه مقاومت را مستحکم و انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین را به منطقه و جهان صادر و الگویی در این زمینه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه  سردار سلیمانی و امثال سردار سلیمانی نمونه‌هایی از ایثار و شهادت و فداکاری و دفاع از ارزش‌ها در عصر حاضر هستند که به ما نشان دادند چگونه باید در راستای حفظ ارزش‌ها و دفاع از آن‌ها حرکت کنیم گفت: شهدا با عمل و رفتار و منش و اخلاق خود به ما راه درست زندگی کردن و رسیدن به لقاءالله را آموختند و ما باید در این مسیر حرکت نموده و خود را به آن‌ها برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سلیمانی شاهرود شهید سلیمانی ذخیره انقلاب جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه