Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:46:49 GMT

در پویش آرزوهای تهران، نیازهای شهری دیده می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۶۰۹

در پویش آرزوهای تهران، نیازهای شهری دیده می شود

نشست تخصصی بررسی درس آموخته های پویش شهروندی آرزوهای تهران از منظر متخصصان حوزه رسانه با حضور زهرا نژاد بهرم عضو شورای اسلامی شهر تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه شش و جمعی از متخصصان رسانه در قلب پایتخت برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در این نشست گفت: پویش ها رویکردهای مختلفی دارند و می توانند در حوزه محیط زیستی، سیاسی یا اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد توجه قرار گیرند و پویش آرزوهای تهران تا کنون مورد توجه قرار نگرفته بود. 


او با بیان اینکه نمونه هایی از این پویش در برخی کشورها برگزار شده که به بهبود سیستم های شهروندی آن ها کمک کرده است، گفت: پویش آرزوهای تهران به دنبال تغییر رویکرد است و بازه سنی مورد توجه این پویش افراد جوان دبیرستانی و دانشجو است. 


او با اشاره به اینکه نسل جوان توجه ویژه ای به دنیای مجازی دارند، ادامه داد: این پویش نیز در بستر دنیای مجازی دیده شده و آرزوهای شهروندان به صورت پایلوت در محله یوسف آباد جمع آوری شد. 


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در این پویش به دنبال مشارکت داوطلبانه و آگاهانه شهروندان هستیم گفت: نحوه فعالیت این پویش با سامانه های 137 و 1818 متفاوت بوده و فارغ از مشکلات شهری شهروندان می توانند از نیازها و آرزوهای خود برای محلاتشان بگویند.


به گفته نژاد بهرام در پویش آرزوهای تهران، نیازهای شهری دیده می شود. 


شهردار منطقه شش: به دنبال اعتماد شهروندان هستیم 


تورج فرهادی شهردار منطقه شش نیز در این نشست با اشاره به سه آرزوی نخست شهروندان محله یوسف آباد در طرح پایلوت این پویش گفت: شهروندان باید به درستی از قوانین شهری و شورای شهر آگاهی داشته باشند تا در جریان این پویش اعتماد میان شهروندان و مدیریت شهری بازسازی شود. 


او با اشاره به برخی آروزهای برگزیده شهروندان همچون ساخت میدان میوه و تره یا بهسازی یکی از گذرهای محلی گفت: هر کدام از این درخواست ها نیازمند زمان و برنامه ریزی و مصوبه در شورای شهر بوده و بدون تردید تا هنگام اجرایی شدن مدت زمان معینی می برد که شهروندان باید به این مسائل آگاهی داشته تا به اعتمادشان لطمه نخورد. 


شهردار منطقه شش همچنین اضافه کرد: اگر مردم نسبت به گردش کار در شورای شهر و شهرداری وقوف داشته باشند و با رفتارهای درست اعتماد شهروندان را بازسازی کنیم، مشارکت شهروندان در شهر افزایش می یابد.
زهیر صباغ پور، معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز با اشاره به تجارب خاص برخی پویش های شهروندی در شهر و کشور گفت: پویش ها در روند اجرا تکمیل شده و مورد توجه مخاطبین قرار می گیرند.


گفتنی است در این نشست بدرالسادات مفیدی، کتایون مصری و حمیدرضا ابک از متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات حضور داشتند و دیدگاه های خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این پویش را منتقل کردند.
 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی مسجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرداری منطقه 6 شهرداری تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر