Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:14:58 GMT

«ستین» دست در آستین «پپ» کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۲۷۲

«ستین» دست در آستین «پپ» کرد

اولین تجربه ستین روی نیمکت قهرمان لالیگا با ثبت بالاترین آمار تعداد پاس در فصل جاری برای کاتالان‌ها همراه شد؛ در دیدار شب گذشته بارسا از هزار  و پنج پاس ارسالی، ۹۲۱ مورد را به سلامت به مقصد رساندند.

این رقم بالاترین آماری است که ستین از خود در لالیگا برجای گذاشته و رکورد قبلی خود را به همراه رئال بتیس که ۷۱۹ پاس سالم از ۷۸۸ پاس ارسالی بود، شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان کار نیست؛ از زمان ثبت آمار پاس‌ها توسط اوپتا دیتا ((بانک اطلاعاتی آمار و ارقام فوتبالی)) در فصل ۲۰۰۸ – ۲۰۰۹ یعنی همزمان با نخستین فصل حضور گواردیولا روی نیمکت بارسا، این رقم در رده سوم بالاترین تعداد پاس سالم آبی اناری‌ها در جریان یک بازی قرار گرفت.

تیم تحت هدایت پپ در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ در یک دیدار ۹۶۲ پاس سالم رد و بدل کرد.

بارسلونا در دیدار مقابل گرانادا درصد مالکیت ۸۲.۶ را به ثبت رساند و این درصد نیز از زمان آغاز به کار اوپتا دیتا، در رده هستم بالاترین درصد مالکیت قرار دارد.

نه «لوئیس انریکه» و نه «ارنستو والورده» در زمان حضور در نیوکمپ نتوانسته بودند درصد مالکیتی بیشتر از این رقم را ثبت کنند.

برچسب‌ها لالیگا بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده لالیگا بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • یورو رکورد زد
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر