Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد فدائی روز دوشنبه در ادامه دیدار با خانواده جانباختگان آیین تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده مرحوم محمدی سلیمانی در شهرستان فاریاب دیدار و ضمن تسلیت و ابراز همدردی گفت: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سربداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و شرکت در مراسم بزرگداشت این شهدا به طور قطع نزد خداوند مأجور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان کرمان برای جان باختگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کاری نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.

بازدید از مناطق سیل زده و شرکت در نشست ستاد مدیریت بحران پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از دیگر برنامه های دکتر فدائی استاندار کرمان در این سفر یک روزه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان خانواده سیل مدیریت بحران شهید قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت دیدار کرد.

کد خبر 6087685

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود