Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@05:52:43 GMT

سهمیه بنزین بهمن ۹۸ امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۴۳۹

سهمیه بنزین بهمن ۹۸ امشب واریز می‌شود

خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودرو‌ها ساعت دوازده امشب شارژ می‌شود. تاریخ انتشار: 13:04 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۵۱۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه اول هر ماه کارت سوخت افراد شارژ می‌شود، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برای خودرو‌های شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه بنزین افراد درصورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل می‌شود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می‌شود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از ۳۶۰ لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم، سهمیه ۶۰ لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به ۳۰ لیتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش سهمیه بنزین در نوروز ۹۹

کاهی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان ۳۶۰ لیتر باقی می‌ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی‌کند.

گفتنی است؛ از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودرو‌های شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسنعلی پارسافر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در منطقه محمدشهر کرج به یک دستگاه خودروی نیسان تانکردار مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: پس از متوقف شدن خودرو، مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی، دو هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند. ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و مانعی برای رشد تولید محسوب می‌شود. شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سرمایه‌های ملی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6058320

دیگر خبرها

  • عرضه بنزین به مسافران نوروزی در بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های منطقه زاهدان انجام می‌شود
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر
  • افزایش عرضه کارت‌های آزاد بنزین در جایگاه‌های مازندران
  • عرضه بنزین به مسافران نوروزی در بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های منطقه زاهدان
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد مشخص شد
  • اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون تومانی کارت سوخت کلید خورد
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای عید؛ ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای شب عید / ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • درآمد قاچاقچیان سوخت ساعتی ۱۰ میلیارد تومان!/ رکورد مصرف بنزین اسفندماه شکسته شد