Web Analytics Made Easy - Statcounter

این کتاب با تالیف علی محمد پشت دار عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در پنج فصل با عنوان‌های «اخلاق منصوری، غیاث‌الدین دشتکی شیرازی»، «اخلاق جلالی، لوامع الاشراق فی مکارم الاخلاق»، «اخلاق شمسیه»، «اخلاق حسنی، علی بن طیفور بسطامی»، «اخلاق شفایی (شاهی) مظفر بن محمد حسنی(حسینی)»، «طبیب کاشانی متخلص به شفایی» به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقدمه این کتاب، آمده است: ﻧﻈﺮ ﺑﻪ اﻳﻨﻜﻪ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن اﻳﻦ آﺛﺎر اﻏﻠﺐ در ﻋﺼﺮ ﺗﻴﻤﻮری و ﺻﻔﻮﻳﻪ و ﺑﻌﺪ از ﺻﻔﻮﻳﻪ می‌زﻳﺴﺘﻪ‌اﻧﺪ نثر و ﻧﮕﺎرش آﻧﻬﺎ ﻗﺪری ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ متفاوت است،  ﻧﮕﺎرﻧﺪه در ﻋﺮﺿﻪ اﻳﻦ آﺛﺎر ﺑﻪ ﻋﻤﺪ دﺧﺎﻟتی در ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﺒﻚ و ﻧﻮع ﻧﮕﺎرش ﻣﺆﻟﻔﺎن ﻧﻜﺮده اﺳﺖ ﺗﺎ ﺳﺒﻚ ﻧﮕﺎرش ﻫﺮﻳﻚ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺘﻤﺎﻳﺰی ﺑﺮای ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن معلوم شود.

ﻣﺒﻨﺎی روش ﻣﺎ در اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺘﻮن این کتاب ﻣﺮاﺣﻞ ﺗﻬﺬﻳﺐ ﻧﻔﺲ(اخلاق فردی)، تدبیر منزل(اخلاق خانواده)، سیاست مدن(کشور داری) بوده است، همچنین ارایه مبانی علمی اخلاق (حکمت نظری) و جنبه‌های عملی (حکمت عملی) لحاظ شده است.

کتاب «برگزیده متون اخلاقی و تعلیمی پس از اخلاق ناصری» در ۲۹۵ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان روانه بازار شده و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱ در استان البرز (۰۲۶) و ۷۷۵۰۳۸۲۴ در تهران (۰۲۱) تماس بگیرند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۴۷ کتابخانه نهادی و ۲۳ کتابخانه مشارکتی است.

کتابخانه های استان با داشتن یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه کتاب، ۹۶ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اخلاق استان البرز خانواده شماره تلفن عضو هیات علمی دانشگاه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است