Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:05:16 GMT

یحیی ترکیب پرسپولیس را چید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۳۳۶

یحیی ترکیب پرسپولیس را چید

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار دوستانه برابر نفت مسجد سلیمان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی ترکیب سرخ پوشان در دیدار تدارکاتی  امروز برابر نفت مسجد سلیمان را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فوتبال پرسپولیس مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی