Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:20:08 GMT

نگاهی به مرجعیت رسانه‌ای در یک نشست تخصصی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۳۴۴

نگاهی به مرجعیت رسانه‌ای در یک نشست تخصصی

نشست تخصصی «مرجعیت رسانه‌ای با نگاهی به چالش‌ها و فرصت‌های روزنامه‌ها» روز چهارشنبه (دوم بهمن ماه) در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به دنبال برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نشست «مرجعیت رسانه‌ای با نگاهی به چالش‌ها و فرصت‌های روزنامه‌ها»، ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه (دوم بهمن ماه) در محل این دفتر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد خدادی (معان مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، عبدالله گنجی (مدیرمسئول روزنامه جوان)، محمد قوچانی (روزنامه‌نگار) و  گیتا علی‌آبادی (مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) سخنرانان این نشست تخصصی هستند. 

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در خیابان شهیدبهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 واقع شده است.

ورود عموم نیز به این نشست تخصصی آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به منظور پیشرفت اصولی و هدفمند جنگل کاری در پارک کوهستانی نالشکینه، مطالعات اولیه تهیه طرح جنگل کاری این مکان با دعوت از مهندسین مشاور دفتر فنی جنگل کاری استان و با بهره از توان فنی کارشناسان شهرداری و بخش خصوصی کلید خورده است.

در این زمینه  اقدامات اولیه با انجام آزمایشات خاک و مطالعات مورفولوژیکی، اقلیمی، اجتماعی و پهنه بندی و برنامه ریزی فاز های اجرایی جنگل کاری نالشکینه بصورت کتابچه طرح جنگل کاری خطوط اصلی و فرعی آغاز و برنامه اجرایی را نیز در افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح تعیین خواهد نمود.

فضای سبز شهرداری پیش تر نیز در کمیسیون محیط زیست شهرستان مخالفت خود را با هر گونه اقدام اتفاقی و بدون برنامه جهت نهال کاری در نالشکینه اعلام و برلزوم انجام مطالعات فنی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی قبل از هرگونه اقدام در این راستا تاکید نموده بود.

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است