Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:12:47 GMT

ثبت 5 مورد وقف جدید در شهرستان بردسیر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۵۰۶

ثبت 5 مورد وقف جدید در شهرستان بردسیر

گروه اجتماعی - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر گفت: از ابتدای امسال پنج مورد وقف جدید با نیت امور ساخت مسجد، حسینیه و وقف زمین برای ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی در این شهرستان ثبت شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام حمید رضا حسین‌رضایی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر امروز دوشنبه، 30 دی‌ماه با اشاره به ثبت مورد وقف منفعتی امسال این شهرستان گفت: علی وفاییم از خیران نیکوکار در اقدامی سهم ارث خود از قطعه ملک کشاورزی مشاع را وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ملک وقف شده شامل یک هکتار زمین زراعی مستعد کشت محصولات زراعی به انضمام سه ساعت آب قنات بر مدار شش روز در روستای گزگرد این شهرستان واقع شده است.
حجت‌الاسلام حسین‌رضایی درباره نیت واقف بیان کرد: واقف این ملک را در اختیار اداره اوقاف به عنوان متولی قرار داده تا در آمد حاصل شده از اجاره آب و زمین طبق نیت متن وقف‌نامه در راه امور عام‌المنفعه، خیرات و مبرات و همچنین ترویج فرهنگ قرآن کریم هزینه شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسیر با بیان اینکه وقف در حوزه فرهنگ و آموزش قرآن یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی این اداره درترغیب نگاه واقفان است، تصریح کرد: از ابتدای امسال پنج مورد وقف با نیت امور ساخت مسجد، حسینیه و وقف زمین برای ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی در این شهرستان ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اوقاف ملک حسین رضایی بردسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک

جعفر زارع اینانلو رئیس اداره گاز شهرستان آبیک گفت: با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری که سال گذشته در شهرستان آبیک صورت گرفت، ۱۰۳۴ مورد اشتراک جدید نیز پذیرش شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات شبکه و تعمیرات ابزار دقیق به‌صورت عملی در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۱ مورد اتصال مفصلی و ۹۴۳ مورد کوپلینگ نصب شده است.

زارع اینانلو با بیان اینکه سال گذشته از شیرآلات و اتصالات ۱۲۵ ایستگاه تقلیل فشار رفع نشتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۵ مورد از شیر‌های مفقود و مدفون شده، نمایان‌سازی و تعداد ۶۳ مورد علمک ناایمن نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۹ مورد علمک پلی‌اتیلن و فولادی نیز در سطح شهرستان نصب شد.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک بیان کرد: آبیک حدود ۱۳۰۰ کیلومتر مساحت، ۲ بخش، ۵ دهستان، ۵۶ دهیاری فعال و ۱۲۶ آبادی دارد و هم و غم ما ارائه خدمات شایسته به همه این نقاط است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • برق شهر معمولان وصل شد