Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:37:10 GMT

ژنرال حفتر زیربار آتش بس نمی رود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۰۵۲

ژنرال حفتر زیربار آتش بس نمی رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع روسی به بیان جزئیاتی مبنی بر اینکه چه طرفی توافق آتش بس در لیبی را امضا نکرده است، پرداختند.

یک دیپلمات روسی امروز دوشنبه اعلام کرد که خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی با امضای توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در لیبی مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش؛ دیپلمات مذکور فاش کرد: حفتر بود که با امضای توافق آتش بس مخالفت کرد و به گونه‌ای عجیب رفتار کرد یعنی تلفن همراهش را خاموش کرد و ما امکان تماس با وی را نداشتیم و آنگاه بدون اینکه به احدی چیزی بگوید، رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، پایگاه خبری» «اخبار لیبیا ۲۴» به نقل از یک دیپلمات نوشت: حفتر و السراج از روند نشست برلین نا امید شدند و به همین سبب بیانیه پایانی آن را امضا نکردند و دیشب آلمان را ترک کردند.

این دیپلمات که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: مذاکره بعدی در خصوص بحران لیبی در مسکو انجام خواهد شد.

این در حالی است که چند ساعت پس از پایان نشست برلین نیروهای ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر بامداد دوشنبه به مناطقی در جنوب طرابلس حمله کردند و با نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی درگیر شدند. نیروهای وابسته به ژنرال حفتر برای تسلط بر منطقه القاسی، خلاطات و سدره واقع در جنوب طرابلس با نیروهای دولت وفاق ملی درگیر شدند.

دولت وفاق ملی با انتشار بیانیه ای در صحفه خود در فضای مجازی اعلام کرد: نیروهای این دولت موفق شدند حمله نیروهای وابسته به حفتر را دفع کنند.

این دومین حمله‌ای است که نیروهای وابسته به خلیفه حفتر طی ۲۴ ساعت گذشته به مناطق جنوب طرابلس انجام داده‌اند.

کد خبر 4830630

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیفه حفتر لیبی آتش بس ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی لیبی انتقام سخت موشکی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام انگلیس مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند | جنگ را باختیم
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست