Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرحبخش ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان اظهار داشت: دستگاههای متولی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان اردستان با توجه به طرح جامع مبارزه با اعتیاد وظایف خود را انجام داده اند، اما بعضا هم مغفول مانده که با توجه به هدف گذاری که خودشان انجام داده اند کاری شکل نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دستگاههای متولی مبارزه با اعتیاد افزود: به مقوله مواد مخدر و اقداماتی که در این حوزه انجام می شود به عنوان یک رفع تکلیف نگاه نکنید بلکه به عنوان یک تکلیف و وظیفه آن را انجام دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: سرقتهای خرد که در جامعه انجام می شود نشأت گرفته از اثرات اعتیاد بر روی افراد معتاد است که  آثار روانی خود را در جامعه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: هر چقدر در موضوع آموزش و پیشگیری از اعتیاد برای افراد و خانواده ها  کار شود بهره های خوبی در جامعه خواهد داشت و از لحاظ بعد معنوی در جامعه اثرات خوبی دارد.

آموزشهای پیشگیری از اعتیاد باید به شکل مستمر انجام شود

فرحبخش بیان داشت: تبعات و آسیب های اعتیاد در جامعه می تواند گریبانگر همه خانواده ها شود، بر این اساس  با توجه به هدف گذاری انجام شده در شهرستان اردستان و تاکیداتی که در کل کشور در مقوله پیشگیری از اعتیاد وجود دارد آموزشها را باید به شکل مستمر انجام داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان تصریح کرد: دستگاههای متولی پیشگیری از اعتیاد شهرستان اردستان در فعالیت های خود  به شکل آماری و رفع تکلیف و یا  اینکه برنامه های مناسبتی خود را تکمیل کنند به مقوله اعتیاد نگاه نکنند.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاهای متولی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و موضوع آموزشها و برخوردها از خود خلاقیت داشته باشند که تا کنون در این زمینه این کار انجام نشده است.

فرحبخش افزود: با وجود تعدد دانشگاههای موجود در شهرستان اردستان و آمار خوبی از فارغ التحصیلانی که وجود دارد می طلبد که بهره ای هم از این عملکرد ببریم که در این زمینه تولید محتوایی وصول نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان با اشاره به خانواده بزرگ آموزش و پرورش  افزود: این مجموعه می تواند با همکاری  دستگاههایی همچون مرکز بهداشت و انتظامی برای دانش آموزان کلاس های آموزشی را برگزار کند.

کد خبر 4830596

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشگیری از اعتیاد دستگاه های اجرایی قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار این شهر اظهار داشت: ۲ هکتار از ۲۰ هکتار زمین مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد باید ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

زارعی کوشا اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری باید مسائل و و اختلاف نظر‌ها را در جلسات خود حل کنند و با طرح این مشکلات در رسانه‌ها حاشیه سازی نکنند.

وی در ادامه افزود: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تقاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این نشست به طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه سهم شهرداری پرداخت شود صورت نگرفته است.

عسکری فرماندار سنندج هم بر ضرورت ساماندهی دستفروشان، و ایجاد پارکینگ طبقاتی و همچنین ساماندهی نیرو‌های شهرداری تاکید کرد.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مطلبی بود که محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هم در این جلسه بر آن تاکید کرد و گفت حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه رضایی رئیس شورای شهر سنندج هم با گلایه از کم کاری ادارت متولی فرهنگ در برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه از نام گذاری بلوار ننله به نام آرمان بنفشی جوان فدارکار سنندجی خبر داد.

شهردار سنندج نیز با بیان اینکه امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه می‌شود گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ااجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری