Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:17:41 GMT

در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۲۵۶

در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنا ندارد

ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنایی نخواهد داشت و به تمام نامزدهای انتخاباتی به یک چشم نگاه خواهد شد.

حسین بختیاری امروز دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان اراک، با بیان اینکه تمامی کارشناسان و مدیران مربوطه باید در کارگروه مدیریت بحران استان مشارکت فعال و همه جانبه داشته باشند، اظهار کرد: همه باید کاملا به هوش باشند و در مواقع نیاز و هنگام بروز بحران در جای جای استان به دقت وارد عمل شوند و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی و تجریبات سیل سال گذشته، احتمال وقوع بحران از هم اکنون تا پایان فروردین ماه سال آینده وجود دارد و بر این اساس باید اقدامات پیشگیرانه به صورت گسترده و وسیع در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان و سایر نهادهای مربوطه قرار بگیرد.

فرماندار اراک بر ضرورت شکل گیری چارت مدیریت بحران در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: دهیاران، شهرداران و در رأس همه فرمانداران شهرستان‌های استان باید قبل و به هنگام وقوع بحران‌های پیش بینی شده یا پیش بینی نشده هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای دقیق و بدون هیچ کم و کاست انتخابات از اهداف اصلی ماست و سعی داریم این انتخابات را بدون هرگونه جناح گرایی و در کمال صحت و امنیت برگزار کنیم. استفاده از منابع مالی و امکانات دولتی در راستای منفعت شخص خاصی از لحاظ قانونی و شرعی برای هیچ کسی مجاز نیست و در صورت مشاهده چنین مواردی به شدت برخورد می‌شود.

بختیاری با تاکید بر اینکه بر اساس اصول حقوق شهروندی به همه نامزدهای انتخاباتی به یک چشم نگاه خواهد شد، تصریح کرد: همه برای ما یکی هستند و با کسی نه دوستی و نه دشمنی خاصی داریم که بخواهیم به نفع یا به ضرر او در انتخابات کار کنیم. همه ما امانت دار مردم هستیم و بر خود لازم می‌دانیم رأی مردم را که در واقع نوعی حق الناس است محترم بشماریم.

وی با بیان اینکه هیچ کسی تحت هیچ شرایطی نباید از قانون تخطی کند، خاطرنشان کرد: بنابر ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی امکانات شهرستان در طول برگزاری فرایند انتخابات در اختیار فرماندار همان شهرستان است و مسئولین مربوطه باید در برخورد با چنین اموری کاملا مطابق با دستورات شخص فرماندار عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز