Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه عربستانی «نواف الآسیوی» نوشت: باشگاه‌های ایرانی پذیرفته‌اند که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی‌طرف به مصاف حریفان بروند، اما در بازی‌های مرحله گروهی در کشور خودشان میزبان رقبای آسیایی خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسانه عربستانی «نواف الآسیوی» نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کشور قطر را به‌عنوان میزبان دیدار تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الکویت و بازی شهر خودروی ایران برابر الرفاع بحرین، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه همچنین نوشته که باشگاه‌های ایرانی پذیرفته‌اند که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی‌طرف به مصاف حریفان بروند، اما در بازی‌های مرحله گروهی در کشور خودشان میزبان رقبای آسیایی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا