Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: رویداد ملی «فهما» یک نشاط معنوی برای فعالان کانون‌های مساجد در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال دارد که در سطح کشور طرح‌ریزی و اجرا شد.

حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان  گفت:  تداوم و برنامه‌ریزی پیوسته در رویداد ملی «فهما» به رشد و تعالی کانون‌های مساجد کمک می‌کند و می‌تواند رویکردی برای افزایش توانمندی این مراکز فرهنگی در مساجد باشد

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان  ادامه داد: حمایت و تربیت نیروی جوان مسجدی یکی از بزرگترین رسالت‌های کانون‌های مساجد است که باید نقش تربیتی و آموزشی در آن احیا و بازتاب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فهما، پایتخت فرهنگی هنری و مساجد ایران اسلامی و رویدادی برای رقابت مومنانه، جریان‌ساز و اثربخش است، اظهار داشت: مشارکت در انجام فعالیت‌ها، به اشتراک‌گذاشتن یافته‌ها و بالابردن توان کانون‌ها هم‌جهت با راهبردها  از جمله اهداف رویداد ملی فهما محسوب می‌شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ، قرآن و عترت، شبکه‌سازی و سازماندهی، هنری و ادبی، کتاب و کتابخوانی، اوقات فراغت، پاسداشت مناسبت‌ها، فضای مجازی و رسانه و خلاقیت و نوآوری را از جمله شاخصه‌های این رویداد ملی عنوان کرد.

 

گفتنی است، روند ثبت نام فعالیت های کانونهای فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد تا 4 بهمن ماه جاری تمدید شد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما استان همدان کانونهای مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»،  رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

گفتنی است این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 20 و در روز دختر از ساعت 9 الی 20 در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»