Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر نیکوکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: مرکز نیکوکاری دانشگاه به منظور کمک رسانی به دانشجویان نیازمند راه‌اندازی شده و منبع این کمک از سوی اعضای هیئت علمی، دانشگاه تامین می‌شود.

رقیه صادقی، مدیر دفتر نیکوکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این مرکز به منظور کمک رسانی به دانشجویان نیازمند راه اندازی شده است و منبع این کمک از ناحیه کمک‌های است که از سوی اعضای هیئت علمی، دانشگاه دانشجویان و کارکنان به مرکز واریز و برای رفع نیاز‌های دانشگاهیان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تصریح کرد: هیئت عامل این مرکز از مدیر روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی، مدیر امور مالی، معاونت فرهنگی و دبیر شورای صنفی دانشگاه تشکیل شده است.
مدیر دفتر نیکوکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه این مرکز برای دانشجویان راه اندازی شده مسئولیت اجرای مرکز برعهده دبیر شورای صنفی است و از آنجایی که کار دانشجویی برای دانشجواست این امر بسیار موثر خواهد بود و بهتر می‌توانند نیاز‌های هم دیگر را رفع کنند.
وی گفت: برای شناسایی بهتر نیاز‌ها و دانشجویان نیازمند از دانشگاهیان درخواست می‌کنیم که در این زمینه به ما کمک کنند و همچنین کمک‌های خود را به شماره حساب که ما اعلام می‌کنیم وازیر کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مرکز نیکوکاری شورای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی