Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:29:36 GMT

فروش «مطرب» به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۸۳۴

فروش «مطرب» به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گفته کیایی این مبلغ در اختیار خیریه سیمرغ که متشکل از اهالی سینما و رسانه است قرار خواهد گرفت.
 این خیریه طی روزهای اخیر بخشی از اقلام مورد نیاز مردم منطقه سیستان و بلوچستان را از طریق کمک‌های سینماگران و مردم جمع‌آوری کرده و به مناطق آسیب‌دیده ارسال کرده است.

خیریه سیمرغ پیش از این در زمان زلزله کرمانشاه نیز با همراهی جمعی از اهالی سینما و رسانه کمک‌های قابل توجهی را جمع‌آوری و به دست مردم زلزله‌زده غرب کشور رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطرب با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی آخرین ساخته مصطفی کیایی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده بود، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شد.

در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزئی دیده است.

امدادرسانی به روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تنها از طریق بالگرد و یا قایق امکان پذیر است و با وجود تلاش امدادگران، چادر، مواد غذایی بسته بندی، پتو و ملزومات پزشکی و بهداشتی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم منطقه است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مطرب سیل زدگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مطرب سیل زدگان سیستان و بلوچستان مطرب سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد