Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان و جوانان زیر ۱۹ سال آسیا، به ترتیب بهمن و اسفند ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی و زیر ۱۹ سال ساحلی ایران، اردوهای آماده‌سازی خود را از امروز، دوشنبه در بوشهر آغاز کردند که اردوی نخست، تا نهم بهمن‌ ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان هستند که تمرینات خود را زیر نظر رضا نائینی به‌ عنوان سرمربی و پرویز فرخی به عنوان مربی، پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است به دلیل مسائل شخصی و با موافقت سرمربی تیم بزرگسالان، بهمن سالمی و آرش وکیلی تمرینات خود را در این مرحله از اردوی آماده‌سازی، زیر نظر پرویز فرخی در شهر گنبد پیگیری می‌کنند.

مازیار هوشمند نیز به عنوان سرمربی، ساحلی‌بازان زیر ۱۹ سال ایران را در اردو همراهی می‌کند. امیر مالمیر، ابوالحسن خاکی‌زاده، آرمین کمی، امید حسنی، امیررضا زمانی و رضا یعقوب‌پور نیز بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی این رده سنی  والیبال ساحلی ایران هستند.

ساحلی‌بازان ایران علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور شایسته در تور سه ستاره بندرعباس آماده می‌کنند که از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4830608 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال ساحلی تیم ملی والیبال ساحلی ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس جام تختی وزارت ورزش و جوانان رقابتهای انتخابی المپیک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم