Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی گفت: با توجه به نقشه های پیش یابی از روز چهارشنبه (۲ بهمن) تا جمعه هفته جاری احتمال رواناب و آبگرفتگی معابر درمناطق مرکزی و جنوبی، لغزندگی سطح جاده های مواصلاتی و اختلال در تردد پیش بینی می شود.

«سمیه لطفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: با بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از عصر چهارشنبه هفته جاری (۲ بهمن)، سامانه بارشی جدید همراه با وزش باد شدید وارد استان می‌شود که روز تا جمعه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: با فعال شدن این سامانه جدید احتمال رواناب و آبگرفتگی معابر در مناطق مرکزی و جنوبی، لغزندگی سطح جاده های مواصلاتی، اختلال در تردد تا روز جمعه پیش بینی می شود.

 

لطفی گفت: در این مدت بارش باران همراه با پدیده رعد و برق به ویژه در گردنه ها و در مناطق کوهستانی شمالی استان شاهد بارش برف و وزش باد شدید در تمامی نقاط استان به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه با وجود رواناب، لغزندگی سطح جاده‌های مواصلاتی و اختلال در تردد محتمل است، گفت: توصیه می شود شهروندان در این مدت از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت رانندگی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از همراه داشتن تجهیزات زمستانه اطمینان حاصل کنند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی هواشناسی خراسان جنوبی بارش باران خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور

به گزارش «تابناک»، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت