Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:39:52 GMT

تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۱۹۱

تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان ۹۹

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصغری مهرآبادی در برنامه را دیویی «صبح و گفتگو» با موضوع فروش اقساطی مسکن مهر با اشاره به فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر به صاحبان آنها بیان کرد: اولین گام در فرآیند واگذاری و فروش اقساطی، تکمیل واحد از هر نظر و گام بعدی اخذ گواهی پایان کار و اخذ سند اعیانی واحد است که در این صورت کار فروش اقساطی به مراتب آسان‌تر خواهد شد و فشاری هم به مردم بابت ضامن وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از فروش اقساطی، واحد باید به صاحبان تحویل داده شود که متأسفانه برخی مردم مراجعه نمی‌کنند و این به ضرر خودشان است زیرا باید کل مبلغ تسهیلات را در مدت زمان کمتری پرداخت کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در خصوص فشار بانک‌ها برای تسریع در فروش اقساطی واحدها قبل از تکمیل واحدها تأکید کرد: ما قطعاً زیر بار این قضیه نمی‌رویم، واحد باید تکمیل شده و قابل سکونت باشد.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: از بالغ بر دو میلیون و سی هزار واحد مسکن مهر ساخته شده، در حال حاضر یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد آن تحویل شده و مابقی هم به خاطر مشکلات تحویل داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: عمده این واحدهای ناقص در شهرهای جدید پرند و هشتگرد و در استان‌های خوزستان و کرمانشاه است و در برخی استان‌ها هم کار تکمیل واحدها تا پایان سال تمام خواهد شد ضمن اینکه حدود ۶۵ هزار واحد نیمه تمام بلامعارض نیز داریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در پاسخ به این سوال که آیا پروژه مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم تمام خواهد شد؟ گفت: دولت با تنگناهای مالی مواجه است و تنها منابع ما در قانون بودجه ۹۸ هم زمین بود لذا تصمیم گرفتیم که ۱,۵۰۰ میلیارد تومان زمین را از طریق فروش یا تهاتر در اختیار پیمانکاران قرار دهیم که هزار و ۵۰ میلیارد آن باید در شهرهای جدید و ۴۵۰ میلیارد تومان هم در سایر استان‌ها هزینه شود.

وی اضافه کرد: دولت سرمایه بانک مسکن را افزایش داد تا با وام ۲۵۰۰ میلیارد تومانی از این محل زیرساخت‌ها و محوطه‌ها تکمیل شوند.

مهرآبادی در پایان با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد عنوان کرد: تحویل واحدهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ تمام خواهد شد.

کد خبر 4830724 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر وام مسکن مهر بانک مرکزی ایران سیل سیستان و بلوچستان قیمت دلار سقوط هواپیما قیمت نفت بازار سهام سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت سکه بهار آزادی سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان هواپیمایی کشوری مالیات قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی