Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز رئیس و دبیر مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی با مسئول و اعضای قرارگاه جهادی خاتم الاوصیا(عج) دیدار و گفتگو و از خانه جوان مرکز استان و خبرگزاری برنا بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ظهر امروز رئیس و دبیر مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی با مسئول و اعضای قرارگاه جهادی خاتم الاوصیا(عج) دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تکتم سیدآبادی رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی  خاتم الاوصیا(عج) می تواند کمک های زیادی به سمن ها کند عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی فعالیت می کنند. وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی 31 سمن در حوزه وزارت ورزش و جوانان دارد افزود: اشنایی سمن ها با توانمتدی های قرارگاه  و بلعکس می تواند در راستای وظایف آنها نقش بسزایی و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 سمن ها ظرفیت های خوبی در راستای بیانیه دوم انقلاب هستند 

مجتبی ذاکریان مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء عج استان خراسان جنوبی نیز در این نشست به اهمیت سازمان های مردم در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: هر شخص یا گروهی مردمی که در راستای اتقائ سیاست های نظام جمهوری اسلامی قدمی بردارد برای ما مهم است.

وی با اشاره به اینکه آموزش، مهارت، توانمندسازی و برنامه ریزی اثر گذار برای گروه های هدف یکی و مهمترین اولویت قرارگاه است تاکید کرد: سمن ها ظرفیت های خوبی در راستای بیانیه دوم انقلاب هستند که می توانند به ما کمک کنند و ما هم در این راستا از کلیه توان قرارگاه استفاده خواهیم کرد.

در پایان اعضا ستادی و مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء عج استان خراسان جنوبی از خانه جوان مرکز استان و خبرگزاری برنا خراسان جنوبی آشنا و از توانمندهای آن آگاه شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم