Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:38:54 GMT

برگ عیش در لاهیجان رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۵۹۹

برگ عیش در لاهیجان رونمایی می‌شود

با حضور اصحاب فرهنگ و هنر کتاب "برگ عیش" روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸در لاهیجان رونمایی می‌شود.

کتاب"برگ عیش"به نویسندگی مسعود ربیعی فر روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات اتاق اصناف لاهیجان رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ "برگ عیش" مجموعه مقالات فرهنگی وگیلانشناسی است که توسط انتشارات مینوک منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ربیعی فر فوق متولد۱۳۴۱استانه اشرفیه ، لیسانس زبان وادبیات فارسی ؛صاحب امتیاز نشر مینوک ؛که ۸٠عنوان مقاله و  ۷عنوان کتاب چاپ شده دارد .

بازتاب آینه (درباره مولانا)؛ اریک فروم ورنج انسان مدرن(واکاوی دراندیشه های اریک فروم)؛ ردپای یاجوج وماجوج درادبیات، روانشناسی وفرهنگ عامه ؛اوونه او، نگاهی به نظام فکری ابن عربی، برگ عیش(مجموعه مقالات فرهنگی وگیلانشناسی)، جستوها(درباب ایرانشناسی) وکتاب "ازمشرق انوار" از جمله کتابهای ربیعی فر می باشد.

وی همچنین یک کتاب  با نام "مسایل اریک فروم " در دست چاپ دارد. کتاب «عیار صوفیانه، گردشی در اقلیم تصوف وفلسفه»هم درحال ویراستاری ست،این مجموعه شامل یازده نوشته درباره تصوف و فلسفه است.

از دیگر فعالیتهای فرهنگی او همکاری با نشریاتی چون: دیلمان، خط مهر، خردورز، فرهنگ ملل، آناهید، بینات، وپژوهش های قرانی می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روانشناسی سالن اجتماعات فرهنگ و هنر فلسفه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود