Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از یکپارچه سازی اندازه گیری، پایش، تحلیل ، پردازش ، تعیین وضعیت و اطلاع رسانی کمی و کیفی آلاینده های زیست محیطی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در خصوص امضا تفاهم نامه همکاری با اداره کل محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: در راستای ایجاد مدیریت واحد شهری و با توجه به پتانسیل هر یک از ارگان ها در راستای مدیریت شهر، پایش، اندازه گیری تحلیل، پردازش و تعیین وضعیت و اطلاع رسانی کمی و کیفی آلاینده های زیست محیطی  و  بهبود کیفیت محیط زیست شهر این تفاهم نامه ایجاد و امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی افزود: برخی از پتانسیل های قانونی در اداره کل محیط زیست استان وجود دارد که شهرداری از ان پتانسیل ها در راستای رفع مشکلات استفاده خواهد نمود که به عنوان مثال می توان به کنترل و پایش کیفیت هوا به وسیله  ایستگاه های اداره کل محیط زیست و شهرداری در سطح شهر اشاره کرد. معاون شهردار مشهد تصریح کرد: انسجام بیشتر دستگاههای اجرایی می تواند در خدمت رسانی مناسب به مردم در زمینه موضوعات زیست محیطی تسریع ایجاد کند و رسیدگی به مطالبات مردمی در حوزه محیط زیست همواره یکی از مهمترین اولویت شهرداری مشهد بوده است و  یکی از موضوعات این تفاهم نامه سنجش کیفیت هواست  که در جهت موضوعات مشترک همانند سنجش آلودگی صوتی، الودگی هوا و صنایعی که در محدوده سطح شهر می توانند در کیفیت هوای شهر تاثیر گزار باشند ، قید شده است. وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در ۱۰ ماده بین معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد و اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی بمنظور همکاری مشترک در زمینه پایش آلاینده های زیست محیطی شهر مشهد به مدت سه سال منعقد گردید.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد محیط زیست شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی