Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:41:58 GMT

سوریه|هلاکت مسئول امور نفتی داعش در دیرالزور

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۵۵۲

سوریه|هلاکت مسئول امور نفتی داعش در دیرالزور

مرکز رسانه‌ای «نیروهای دموکراتیک سوریه» از کشته شدن مسئول امور نفتی در داعش و همچنین مسئول تامین هسته‌های خفته این گروه تروریستی در دیرالزور خبر داد. این تروریست همچنین بر حملات داعشی‌ها در این منطقه نظارت داشت. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات، در دومین ضربه به باقی‌مانده‌های گروه تروریستی داعش، بعد از بازداشت مفتی این گروه در موصل توسط نیروهای امنیتی عراق، مرکز رسانه‌ای «قسد» در بیانیه‌ای تصریح کرد، یگان‌های مبارزه با تروریسم در 14 ماه ژانویه دست به عملیات نظامی در دیرالزور زدند، در جریان این عملیات درگیری‌هایی میان نیروهای قسد و گروه‌های مسلح به وقوع پیوست که به کشته شدن «ابو الورد العراقی» و یک تروریست دیگر، که هویتش مشخص نیست، منجر شد و قسد مقادیری از مهمات و اسناد را ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو الورد العراقی مسئول ارشد داعش بود که تابعیتی عراقی داشت و به عنوان یک مسئول نفت این گروه تروریستی معروف بود.

ابو الورد العراقی، که اسم واقعی او اعلام نشده است، در زمینه تجارت نفت در منطقه‌ای که کشته شد، مشغول بود و از این طربق به پول و سلاح دست یافته بود.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می باشد و فرمت منطقه ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می باشد.

 

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان