Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@13:56:21 GMT

مرگ تلخ دختر ۴ ساله در آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۶۳۱

مرگ تلخ دختر ۴ ساله در آتش‌سوزی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر آتش سوزی در یک منزل مسکونی در سطح شهر، بلافاصله تیم گشت انتظامی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی گفت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در پی آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی در یکی از نقاط شهر عوامل آتش نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام و یک دختربچه ۴ ساله را به همراه پدرش که در منزل حضور داشتند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد، پس از انتقال مصدومان به بیمارستان متاسفانه دختربچه ۴ ساله به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "جیرفت" با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمازا، همواره اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار و غیر قابل جبران نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جیرفت دختر 4 ساله آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان‌باخته است، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد