Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@01:43:42 GMT

فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه در ۵ سال متوالی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۸۵۶

فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه در ۵ سال متوالی

پول نیوز - مهدی شکری‌زاده مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان هرمزگان برای پنجمین سال متوالی گفت: یکی ازرویکردهای مهم ما، حضور فعال در بازارهای صادراتی می‌باشد.

به گزارش پول نیوز، مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان هرمزگان برای پنجمین سال متوالی، گفت: موقعیت منطقه‌ای شرکت فولاد هرمزگان ایجاب می‌کند تا این شرکت به عنوان پایگاه صادراتی کشور به عنوان چشم‌انداز آتی سیاست‌گذاران مطرح باشد و از این روست که با ایفای نقش راهبردی در توسعه صنعتی در منطقه جنوب کشور، همواره برآن بوده با استراتژی‌های توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا، اهداف و برنامه‌های خود را تهیه و تدوین نماید و این باعث شده تا اسلب هرمزگان به عنوان یک محصول شناخته شده در بازارهای جهانی رضایت مشتریان را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری‌زاده گفت: با مطالعات صورت گرفته درراستای حفظ وتوسعه بازارها، در قالب سناریوهایی سعی کرده‌ایم تا آثار تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.
وی در ادامه افزود: با توجه به شدت رقابت، محدودیت بازار تقاضا، محدودیت‌های تجاری در بازارهای بین‌المللی و افزایش تولید در کشورهای مطرح صادر‌کننده، حضور مستمر در بازارهای صادراتی مستلزم حمایت‌های وسیع دولت می‌باشد و انتظار داریم که دولت با ایجاد مشوق‌های صادراتی شامل جوایز صادراتی، تسهیلات ویژه، تخصیص یارانه تولید، تسهیل در قوانین و مقررات گمرکی، کاهش یا حذف هزینه‌های مترتب بر محصولات صادراتی در مناطق ویژه مانند حقوق و عوارض بندری و هزینه صدور گواهی تولید، تامین زیرساختهای مناسب از طریق توسعه ناوگان حمل‌ونقل و ایجاد اسکله اختصاصی، برطرف نمودن محدودیت‌های مربوط به ناوگان کشتیرانی و تسهیل نمودن روابط و مبادلات بانکی بین‌المللی، شرکت‌های صادرات محور را در امر صادرات یاری کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فولاد هرمزگان صادرکننده بازار تقاضا مبادلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی