Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:06:02 GMT

لیگ یک/ بازی پنالتی‌ها برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۸۷۴

لیگ یک/ بازی پنالتی‌ها برنده نداشت

نود ارومیه برای دومین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند و برابر آلومینیوم متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ یک فوتبال، تیم نود ارومیه از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی میزبان تیم آلومینیوم اراک و شاگردان رسول خطیبی بود.

 

سیدرسول حسینی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، مهدی محمدی، وحید نعمتی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، سید محمد ابوترابی، آرمین مصطفوی و امید رضایی بازیکنانی بودند که با نظر وحید بیاتلو در ترکیب نود برابر آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول خطیبی نیز تیمش را با ترکیب سجاد بیرانوند، رامتین سلیمان‌زاده، محمد شاه‌محمدی، امیرحسین جدی، میثم مجیدی، عباس یحیی‌بیگی، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل، میثم آقایی و سعید خردمند برابر نود ارومیه به زمین فرستاد.

 

نود ارومیه در دقیقه ۱۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرشاد اسدی آن را تبدیل به گل کرد، اما در دقیقه ۳۹ هم آلومینیوم اراک به یک پنالتی رسید که میثم مجیدی از این فرصت نهایت استفاده را بُرد و کار را به تساوی کشید.

آلومینیوم اراک که در سه دیدار اخیرش با حضور رسول خطیبی به دو پیروزی و یک تساوی رسیده بود، امروز هم تلاش کرد تا در ارومیه به یک برد دیگر برسد ولی در نهایت به تساوی یک بر یک مقابل تیم نود رضایت داد تا تنها صاحب یک امتیاز شود.

 

نود که برای دومین بازی پیاپی فرصت رقابت با بالانشینان را از دست داد و نتوانست به پیروزی دست پیدا کند، با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد تا با دو امتیاز کمتر نسبت به گل ریحان البرز در رده سوم جدول بایستد و آلومینیوم اراک نیز با این تساوی با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

نود ارومیه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با هم روبرو خواهند شد و یکی از مهمترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که پرسپولیس با روحیه ای عالی به مصاف تیم اراکی می رود، اما اراکی ها روحیه مساعدی برای بازی با پرسپولیس ندارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی 8 برد و یک مساوی داشته و آخرین باخت آن ها برابر همین تیم آلومینیوم اراک بود. اما اراکی ها در 3 بازی اخیر خود موفق شده اند تنها یک تساوی بگیرند و در 2 بازی دیگر برابر تیمهای استقلال تهران در خانه و ذوب آهن در اصفهان بازنده شده اند.

اراکی ها در این 3 بازی، یک گل زده و 4 گل خورده دارند. آن ها به مصاف تیمی خواهند رفت که در 3 بازی اخیر خود 3 برد، 5 گل زده و صفر گل خورده دارد. آلومینیوم اراک در 3 هفته اخیر 8 امتیاز کمتر، 4 گل زده کمتر و 4 گل خورده بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس داشته است.

بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی، تقابل قهرمان سال گذشته لیگ برتر با تیمی است که در 4 فصل اخیر، عملکردی درخشان با 4 برد در 9 بازی برابر تیم پرسپولیس داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی