Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان «لحظه قطعی» جمعه چهارم بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس و پوستر این رویداد با عنوان «لحظه قطعی» از ساعت 17 روز جمعه 4 بهمن ماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیئت داوران بخش مسابقه و نمایشگاه عکس سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مدیریت سیامک زمردی مطلق 807 عکس از 170 هنرمند عکاس را داوری کردند و با جمع‌بندی آن‌ها 59 عکس از 49 عکاس در نمایشگاه عکس تئاتر جشنواره نمایش داده می شوند.

همچنین در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر به مدیریت ابراهیم حسینی، تعداد 287 اثر از 95 بررسی شدند و در نهایت با جمع‌بندی هیات داوران این بخش، 60 اثر از 35 طراح در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شوند.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر نادر برهانی مرند جشنواره بین المللی تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند