Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم که حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس محقق شود.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز در جلسه شورای اداری استان تهران گفت: در دی ماه امسال شاهد حوادث خاصی بودیم که شروع آن با شهادت سردار قاسم سلیمانی بود که رهبر معظم انقلاب آن را یوم الله نامیدد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این منظر که راه این شهید به یک مکتب تبدیل شده است. الگوی اخلاق‌مداری و مردم‌محوری را همگان مشاهده کردیم و مردم قدردان کشور بزرگترین تشییع و بدرقه جهان را برای شهید والامقام رقم زدند.

وی افزود: باید سر تعظیم در مقابل این مردم قدرشناس فرود بیاوریم. بیش از پنج میلیون نفر در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی شرکت کردند و رستاخیزی رقم زدند. پس از آن نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمندانه عملیات موشکی را انجام داد. ما قدرتمند هستیم چراکه از بدو پیروزی انقلاب هیچ توطئه و مکانیزمی که از سوی دشمن روانه شد به ما اثر نکرد. در حقیقت آنان ازهیچ توطئه‌ای علیه ما فروگذاری نکردند اما ما روز به روز پخته‌تر شدیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در دو سال اخیر نیز پمپاژ یاس و ناامیدی توسط آمریکا و ایادی آن مداوم ادامه داشته است،اظهارکرد: همگی توطئه‌ها برطرف شد و هیبت آمریکا را شکستیم. این قدرت را داشتیم که موشک‌های خود را با هدفگذاری دقیق به سمت پایگاه‌های آمریکا روانه کنیم که این نیز یوم‌الله بود.

وی افزود: در حال حاضر تلفات حمله موشکی به پایگاه آمریکا در حال بیرون آمدن است و از سوی دیگر ما حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی را داشتیم که در آن همه همدرد هستیم. به حق صفت شهادت به آنها لقب داده شد. همه مردمان ما باهوش و توانمند هستند که حادثه دیدگان این هواپیما نیز از همین جمعیت کشور بودند.

محسنی بندپی ادامه داد: جمعه گذشته نیز همایش عظیمی را مشاهده کردیم که اقامه نماز پس از هشت سال به امامت رهبر معظم انقلاب وحدت و آرامش را به جامعه تزریق کرد.

وی افزود: توطئه‌های دشمن پایان‌پذیر نیست ولی به لطف خداوند و با بهره‌مندی از این مردم قدرشناس و وجود ولایت همه این توطئه‌ها بی اثر خواهد شد. به عنوان استاندار تهران از مردم استان تهران سپاسگزارم که همگی در مراسم تشییع سردار دل‌ها حضور پیدا کردند و در نماز جمعه این هفته نیز حضوری وحدت آفرین داشتند. از برگزار کنندگان این مراسم نیز قدردانی می‌کنم.

استاندار تهران تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که باید قوی باشیم. این قدرت قسمتی در حوزه اقتصاد و قسمت دیگر در جهت جهش علمی و فناورانه است. در همین راستا اقداماتی در جهت بهره‌گیری از خدمات الکترونیک آغاز شده است. باید تهران را به سمت هوشمندسازی ببریم تا از این مسیر شرایط بهتری در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست پاک فراهم کنیم.

وی افزود: تهران کار ملی انجام می‌دهد اما حتی بودجه استانی هم به آن نمی‌دهند. شهر قدس با 400 هزار نفر جمعیت تنها دو کلانتری دارد. لذا ضعف امکانات داریم که باید مطالبه گر باشیم و این ضعف‌ها را پیگیری کنیم.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و یکی از افتخارات انقلاب و نظام ماست. ما مجریان نیز امانتدار مردم هستیم. لذا باید تلاش کنیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم. قطعا هر چه مشارکت ما بیشتر باشد یاس و ناامیدی دشمنان بیشتر خواهد شد. امیدواریم شاهد حماسه دیگر در اسفند ماه امسال باشیم.

وی در  پایان اظهارکرد: در حوزه بهره گیری از انرژی نیز باید صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهیم. متاسفانه هنوز در خانه، جامعه و اداره مصرف انرژی بالایی داریم. باید در بحث بودجه کشور با توجه به شرایط موجود کمک کنیم. باید به دولت و مجلس کمک کنیم و دست به دست هم شرایط موجود را پشت سر بگذاریم. در شرایط حساس هم باید خدمتگزاری به مردم به بهترین شکل انجام شود و در جهت ارتقای خدمات گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس استاندار تهران شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند