Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی از حضور ۱۱ ورزشکار در ترکیب اصلی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، جلسه دوم سازمان تیم های ملی فدراسیون با هدف ارزیابی عملکرد دوومیدانی‌کاران در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن دهه فجر و انتخاب ترکیب تیم ملی دوومیدانی داخل سالن ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، کارشناسان و دیگر اعضا، بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شایان، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی در این مورد گفت: در نشست امروز پس از ارزیابی عملکرد ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده در مسابقات دوومیدانی داخل سالن تهران که تعدادی از دوومیدانی‌کاران حدنصاب‌های تعیین شده را به ثبت رساندند، سجاد هاشمی آهنگری، حمیدرضا کیا، شاهین مهردلان، محمدرضا طیبی به ترکیب اصلی تیم ملی دعوت شدند. همچنین عرفان محمودی، پریچهر شاهی، تکتم دستاربندان نیز که در رده سنی جوانان هستند با توجه به اینکه سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در پیش داریم با هدف ایجاد شرایط توسعه برای تیم ملی بزرگسالان در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.

شایان با اشاره به عملکرد فرزانه فصیحی در مسابقات اخیر گفت: فرزانه فصیحی در مسابقات بلگراد صربستان در ماده ۶۰ متر عملکرد مطلوبی داشت. او با ثبت رکورد جدید ملی و حدنصاب تعیین شده با نظر اعضای سازمان تیم های ملی نیز به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

او خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن نیز تعدادی از ورزشکاران به رکوردهای حدنصاب نزدیک شدند که تصمیم گرفتیم آنها را به یک دوره مسابقه رکوردگیری دعوت کنیم تا عملکرد آنها را دوباره مورد ارزیابی قرار دهیم. سارا ندافی و سیدامیر زمان پور نیز ورزشکارانی بودند که رکوردهای ورودی را در مسابقات انتخابی مجدد که روز گذشته برگزار شد، کسب کردند. رضا قاسمی نیز با توجه به ثبت رکورد قابل توجهش و اختلاف ناچیز با رکورد ورودی با نظر اعضای سازمان تیم های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

به گزارش ایسنا، نهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی