Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شفت، علی اوسط اکبری مقدم معاون استاندار گیلان در این نشست اظهار داشت: تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی هر شهرستان باید در اولویت طرح های ساماندهی رودخانه قرار گیرد و تاخیر و توقف پروژ های زیرساختی به دلیل کمبود مصالح ، پذیرفتی نیست  .

وی با بیان اینکه جاده ملاسرا- شفت به یکی از محورهای پرخطر تبدیل شده ، ادامه داد : روند اجرایی بهسازی و تعریض این راه ارتباطی باید شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به انجام مناقصه گازرسانی به 11 روستا در شهرستان شفت خاطرنشان کرد : دستگاه های متولی پیگیر تسریع در کار و رفع موانع باشند .

اکبری مقدم بر لزوم تعیین تکلیف اختلافات بین دستگاهی در اجرای طرح آبرسانی به 54 روستا در بداب شفت نیز تاکید کرد و افزود : طرح مطالعاتی ساماندهی فاضلاب روستاهای بالادست سد لاسک، باید در دستور کار قرار گیرد .

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان پس از این جلسه، با همراهی مسئولان و مدیران؛ از روستاهای بداب ، چوبر ، گیشم ، لاسک ، شادنشین ، مبارک آباد ، نهزم ، ونه سر و دستخط محله چماچا بازدید و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات عمرانی شهرستان شفت قرار گرفت .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده معاون معاون امور عمرانی استاندار مناقصه شهرستان شفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد