Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعاملان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گویند مسئولان فوتبال ایران درخواست کرده‌اند که برای حل مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی، جلسه‌ای مشترک با رییس فیفا برگزار شود اما حاضر نیستند به جز ایران در هیچ کشوری میزبانی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما بازی نمی‌کنیم و این موضع هر چهار باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره پیشنهاد AFC مبنی‌ بر این که تیم‌های ایرانی سه بازی رفت را در خانه حریفان برگزار کنند تا درباره سه بازی دور برگشت تصمیم گیری شود هم توضیح داد: تضمینی وجود ندارد. آمدیم و بازی‌های رفت برگزار شد و در بازی‌های برگشت اعلام کردند که امنیت وجود ندارد. زیر بار ظلمی که AFC علیه ایران روا داشته نمی‌رویم. همچنان می‌گوییم که باید هواداران ما در بازی‌های خانگی حضور داشته باشند و غیر از این هم قبول نمی‌کنیم. اگر ما این موضوع را بپذیریم اولا به غرور ملی‌مان آسیب زده می‌شود و تیم‌های ما نتیجه نمی‌گیرند و خستگی بیش از حدی به تیم‌های ما وارد می‌شود و از هر دو طرف بازنده می‌شویم. هم غرور ملی را از دست می‌دهیم و هم نتیجه نمی‌گیریم. از نظر ملت ما هم این قابل قبول نیست و هواداران ما نمی‌پذیرند. ما روی حرف خودمان هستیم. البته در این جلسه تصمیم گرفتیم با وجود اینکه AFC  ظالمانه برخورد می‌کند باب مذاکره را باز بگذاریم. هم از آقای اینفانتینو و هم از آقای شیخ سلمان و هم از دبیرکل AFC خواهش کردیم جلسه‌ای بگذارند و گفت‌وگو و مذاکره کنیم تا ان‌شاءالله به یک تفاهم برسیم.

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال هم پس از جلسه نمایندگان باشگاه درباره پیشنهاد AFC در خصوص میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هیچ عنوان در کشور ثالث به عنوان میزبان به میدان نمی‌رویم. ۴ باشگاه به این امضا پایبند هستند که هیچ کدام در کشوری به غیر از ایران میزبانی نخواهند کرد. تن به ذلت نمی‌دهیم. این ۲۴ کشوری که عضو هیات رییسه AFC هستند، در ایران سفیر و کاردار دارند و می‌توانند به آن‌ها اطلاع دهند که امروز در این کشور چه اتفاقی افتاده و ما چگونه زندگی می‌کنیم. اگر ما این خواسته را قبول کنیم، یعنی گفته‌ایم که کشور ما ناامن است به همین دلیل این کار را نخواهیم کرد. اگر الکویت به ایران بیاید بازی می‌کنیم در غیر این صورت بازی نمی‌کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که در قرارداد بعضی از بازیکنان بندی در خصوص بازی در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، توضیح داد: چنین چیزی واقعیت ندارد و درست نیست. 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس سلب میزبانی تابناک ورزشی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲

 سرخپوشان ایران آخرین جلسه تمرینی خود در سال ۱۴۰۲ و قبل از بازی با پیکان را از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در یک جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی، نکاتی را به آنها منتقل کرد.

تمرین شنبه سرخپوشان یک ساعت به طول انجامید و شامل راندو در قالب سه گروه بود و بعد از آن، مرور کار‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

بازیکنان بعد از پایان تمرین، برای شرکت در اردوی پیش از بازی فردا برابر پیکان، راهی هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران، میزبان تیم پیکان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • میری: ماشاریپوف را هل دادم و روی زمین افتاد
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • خداداد عزیزی: کیفیت دربی ربطی به سبک بازی استقلال نداشت
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • شیوه جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد (+عکس)
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است