Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@10:11:34 GMT

ادعای «مجتهد» درباره پشت پرده ساخت پایگاه برنیس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۵۹۸

به گزارش فارس، «مجتهد» کاربری که به افشاگری از دورن خاندان سعودی معروف است، در صفحه توئیتر خود به افتتاح بزرگترین پایگاه نظامی مصر به نام «برنیس» پرداخت.

او نوشت: «پایگاه برینس که در دریای سرخ اخیرا افتتاح شده است، در راستای یک توطئه‌ای از سوی السیسی و بن زاید از سال‌ها پیش در حالت آماده قرار داشت. هدف اصلی تسلط بر حرمین [مکه و مدینه] در صورت بروز هرج و مرج در عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته مجتهد، داخل این پایگاه نیروهای واکنش سریع حضور دارند و همچنین برنامه‌ عملیاتی آماده‌ای برای انتقال نیروها از هوا و دریا به «جده» و «ینبع» در مسیر مکه و مدینه وجود دارد.

 

این افشاگر عربستانی همچنین نوشت که این برنامه از زمان به قدرت رسیدن عبدالفتاح السیسی در هماهنگی با رژیم صهیونیستی وضع شده است و پس از آن که ترکیه در جزایر سودان مستقر شد، حمایت‌های اسرائیل و امارات از السیسی افزایش یافت.

مجتهد نوشت که بن سلمان نیز در «نادانی» کامل با آن‌ها همراه شده است و بن زاید او را قانع کرده تا منطقه را علیه حضور ترکیه و در راستای ائتلاف با اسرائیل، در حالت نظامی قرار دهد.

او در پایان مکان استقرار پایگاه را در نقشه مشخص کرد و نوشت که تعیین این نقطه که نزدیک «جده» و «ینبع» است، اتفاقی نیست.

پایگاه «برنیس» روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور شماری از مقامات عرب حاشیه خلیج فارس از جمله «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع سعودی افتتاح شد و انواع جدیدی از سلاح‌ها از جمله هواپیماهای جنگی «میگ ۲۵» نیز به نمایش گذاشته شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان