Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:56:42 GMT

محموله پارچه قاچاق در عسلویه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۷۱۳۵

محموله پارچه قاچاق در عسلویه کشف شد

سرهنگ پیمان فتاحی شامگاه دوشنبه در تشریح این خبر افزود:  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد عسلویه حین کنترل محور خروجی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان یخچال‌دار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی 190 طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اضافه کرد: در همین رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیسان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین