Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر شهید آتش‌نشان پلاسکو گفت: تقاضا دارم جلسه‌ای بین خانواده شهدا و بنیاد شهید برگزار و خواسته‌های ما در آن جلسه شود. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ مهدی داوری امشب در مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو اظهار کرد: امروز یادآور حادثه بسیار تلخ برای ما است، این حادثه با تمام تلخی‌ها، فصل جدیدی از خدمت صادقانه برای مردم تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران افزود: جایگاه سازمان آتش‌نشانی به دو قسمت قبل و بعد از پلاسکو تقسیم می‌شود، هنوز غم از دست دادن شهدای آتش‌نشان برای ما سنگینی می‌کند اما امروز نام تمام آنها به نیکی برده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران بارها، قدرشناسی خود را ثابت کردند، به طور مثال این قدردانی در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی دیده شد و ما به این قدرشناسی دلگرمیم.

پدر شهید داداشی از شهدای آتش‌نشانان حادثه پلاسکو نیز در این حادثه گفت: آتش‌نشانی یعنی ایثارگری، شهدای آتش‌نشان واقعاً ایثارگرند.

وی تصریح کرد: تقاضا دارم جلسه‌ای بین خانواده شهدا و بنیاد شهید برگزار و خواسته‌های ما در آن جلسه شود.

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط حادثه ساختمان پلاسکو آتش‌نشانی آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه ساختمان پلاسکو آتش نشانی آتش نشانی تهران شهدای آتش نشان پلاسکو حادثه ساختمان پلاسکو آتش نشانی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم