Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:28:52 GMT

بازداشت عامل قرار دادن فرص در کیک‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۷۴۰۹

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: موضوع کیک‌های حاوی قرص‌ها حتی به شورای امنیت ارجاع و در آنجا بررسی شد.

وی اضافه کرد: برخی افراد در داخل کشور پس از تولید کیک درون آن قرص می‌گذاشتند و از آن فیلم می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری هم این کار را برای سرگرمی انجام می‌دادند که تعدادی از آنان بازداشت شده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه در نشست امروز ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی موضوع شیر‌های مصرفی با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: متاسفانه در صدا و سیما مصاحبه‌ای انجام شد که نه مجری تخصص لازم را داشت و نه کارشناس مراعات کرده بود؛ بنابراین در این نشست از وزارت بهداشت و صنعت و کارشناسان درخواست کردیم تا حضور یابند و نسبت به مصرف شیر‌ها به مردم اطمینان خاطر دهند. کارشناسان اطمینان لازم دادند که هیچ نگرانی در شیر‌های مصرفی وجود ندارد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: این نوع بیان مطالب به صورت غیرکارشناسی و غیرمراعات زمانی اصلا درست نیست و شبیه همان موردی است که درباره کیک‌ها اخیرا شاهد بودیم.

رییس شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: طرح این مسائل در فضای مجازی باور مردم را دچار مشکل می‌کند درحالی که در بحث لبنیات صادرات هم داریم؛ از این رو تصمیم گیری شد مراقبت‌ها و مراعات لازم انجام شود، چون چنین اقدامی می‌تواند آثاری بر فضای کشور داشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه صد درصد مصوبات نشست قبلی انجام شده است، درباره کالا‌های مصرفی و قیمت آن‌ها گفت: میانگین قیمت کالا‌های درصدر، کاهشی بود و قیمت ۱۰ درصد کالا‌ها بین یک تا ۲ درصد افزایش داشت.

وی افزود: در بحث واردات کالا‌های اساسی هم با توجه به پایان سال، بازار باید مراقبت‌های لازم را داشته باشد، بنابراین ۱۷ میلیون تن واردات در ۱۳ کالای اساسی را داشتیم منابع ارزی لازم به این موضوع تخصیص داده شد، واردات قبلا ۱۵ تن بود.

رحمانی فضلی اضافه کرد: در بحث کشت گندم هم برنامه ریزی برای ۶ میلیون هکتار بود که طبق گزارش‌های ارائه شده همین میزان انجام شد.

وی موضوع دیگر بررسی شده در این نشست را بحث گردشگری و فضای ایجاد شده در این حوزه عنوان و تصریح کرد: استانداران مسئول شدند این موضوع را در استان‌ها پیگیری کنند تا نگرانی جامعه هتل داران و افراد مرتبط با صنعت گردشگری رفع شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما سردار حجازی وزیر کشور کیک های آلوده قرص در کیک عبدالرضا رحمانی فضلی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کیک های حاوی قرص شورای امنیت ملی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند