Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکار پهلوانی افغانستانی گفت: امنیت در ایران برقرار است و طی این روزها به‌راحتی در شهرها حضور داشتیم.

مشتاق احمد در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حضور تیم افغانستان در سومین دوره مسابقات بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: تقریباً ۸ روز است که در ایران هستیم که ۶ روز در بیرجند به تمرینات زورخانه‌ای مشغول بودیم و پس‌ازآن برای مسابقات به بجنورد آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر استقبال مناسب تماشاگران و کشورهای مختلف از این رقابت‌ها گفت: برای سومین بار است که در مسابقات مختلف زورخانه‌ای حضور دارم و پیش‌ از این در جام‌های کشورهای اسلامی و آسیای میانه شرکت داشتم و این مسابقات جهانی در سطح خوبی در حال برگزاری است.

ورزشکار زورخانه‌ای تیم افغانستان، از حضور ۸ نفر در این رقابت‌های خبر داد و افزود: ورزشکاران حاضر در تیم افغانستان در رشته‌های میل، سنگ، چرخ، میل سنگین و کباده حضور دارند.

مشتاق احمد همچنین  با اشاره به کسب مقام سوم همراه تیم آذربایجان گفت: انتظار داشتیم که مقام دوم را کسب کنیم اما عراق در ورزش‌های زورخانه‌ای دوم شد و افغانستان و آذربایجان مشترکا سوم شدند.

وی درباره وضعیت امنیت در ایران نیز خاطرنشان کرد: طی این روزها در خیابان‌ها و شهرها حاضر شدیم و امنیت خوبی در ایران حاکم است و در بازارها همراه با اعضای تیم به گشت‌وگذار پرداختیم.

این ورزشکار افغانستانی در انتها از تلاش برای کسب مقام بهتر در کشتی پهلوانی نیز گفت و ادامه داد: امیدواریم در کشتی‌های پهلوانی بتوانیم مقام بهتری را نسبت به بخش زورخانه‌ای کسب کنیم.

گفتنی است سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار ۲۰ کشور جهان از امروز در بجنورد آغاز شد و تا ۲ بهمن‌ماه ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افغانستان مسابقات جهانی امنیت کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد